Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@02:57:36 GMT

عاقبت اعضای باند حرفه ای تبهکاران بوشهر با لباس نظامی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۱۴۷

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری اعضاء باند حرفه ای سارقان مسلح در فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ فرهاد آراوند با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در روز چهارم فروردین ماه سال جاری، از تعدادی افاغنه در شهر برازجان، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی، کارگروه ویژه ای با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و شناسائی و دستگیری سارقان مسلح در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان کرد: با تحقیقات میدانی انجام شده و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی، اعضای یک باند پنج نفره شرارت شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و طراحی دقیق عملیاتی تمامی اعضاء این باند در عملیات قاطعانه و ضربتی پلیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه اسلحه کلاش و تعدادی البسه نظامی کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران صراحتا به ارتکاب سرقت مسلحانه از افاغنه اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ فرهاد آراوند به شهروندان توصیه کرد اگر در مکان های خلوت با افراد مشکوکی که البسه نظامی بر تن دارند مواجه شدند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند یا از آنان بخواهند که کارت شناسائی خود را ارائه کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان سرقت پلیس سرقت مسلحانه اخبار حوادث تبهکاران باند لباس بوشهر اعضای باند کرونا کرونا ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا فیلم تهران ویروس عکس جوان رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادقی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرای هر چه با شکوه تر مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محدوده بلوار ساحلی و مسیرها منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی به اجرا در می‌آید.

وی در خصوص محدودیت‌ها بیان کرد: از ساعت ۶ صبح ۲۹ فروردین بیان کرد: ورود هر گونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی به بلوار ساحلی محدوده میدان هوایی الی دوربرگردان نفت کش ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تاکید کرد: شهروندان در خصوص تعیین مسیر حرکت پیش بینی‌های لازم را انجام داده و از معطلی در ترافیک اجتناب کنند.

وی افزود: پارک کردن وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین در بلوار ساحلی و در محدوده رژه نیروهای مسلح ممنوع است و در صورت پارک یا توقف، مأموران پلیس راهور با جرثقیل اقدام به انتقال خودرو به پارکینگ خواهند کرد.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: ورود و عبور هر گونه وسیله نقلیه شخصی و غیر مجاز به ستون‌های رژه ادوات و خودروهای نظامی در هنگام تردد در معابر برای حرکت به سمت محل برگزار مراسم و برگشت به یگان‌های نظامی ممنوع است.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی مانند همیشه با صبر و حوصله نهایت همکاری و احتیاط در رانندگی داشته باشند و مسیرهای حرکت خودروها و ادوات نظامی فاصله طولی و عرضی مناسب و ایمن را رعایت کنند.

کد خبر 6079837

دیگر خبرها

  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر