Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۱۶۱ نفر افزایش یافت.

فرشیدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تست ۶ نفرمثبت اعلام شد و با مرگ یک مرد ۷۵ ساله شمار فوتی ها در استان به ۱۳ نفر رسید.

او گفت: از ۱۶۱ مبتلا به کرونا ۱۴۰ نفر در منزل تحت درمان قرار گرفتند یا از بیمارستان مرخص شده اند و ۸ نفر بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، شمار بیماران حاد تنفسی در استان را ۱۰۶۳ نفر بیان کرد و گفت: از این شمار ۹۳۵ نفر مرخص شده اند، ۵۴ نفر ایزوله، ۷ نفر در آی سی یو و ۱۱ نفر در بخش عادی بستری هستند.

فرشیدی با اشاره به کاهش آمار ورود مسافر به استان از مردم هرمزگان خواست تردد‌های درون شهری و بین شهری خود را کاهش دهند و درخانه بمانند تا چرخه انتقال ویروس کرونا قطع شود.

او با اشاره به اثبات ماندگاری و معلق ماندن ویروس کرونا در هوا به مدت زیاد از شهروندان خواست با رعایت نکات بهداشتی و فاصله مناسب از یکدیگر از تردد در مکان‌های پر ازدحام خودداری و از ماسک استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ماندن در منزل، شستن مرتب دست ها، مصرف مایعات فراوان و میوه بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

انتهای پیام /ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بیمار مبتلا به کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز