Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@08:20:42 GMT

  وام مسکن در تهران ۲۵۰ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۲۶۹

به گزارش تسنیم، محمدحسن علمداری اظهار کرد: در سال جهش تولید تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد به سازندگان حرفه ای و در صورت استفاده از تکنولوژی جدید و فناوری نوین و کاهش مصرف انرژی به ازای هر واحد 250 میلیون تومان تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: این تسهیلات در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 220 میلیون تومان و برای سایر شهرها 180میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:سقف وام ساخت به ازای هر واحد را برای سازندگان حرفه ای در تهران 200 میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 170 میلیون تومان و برای سایر شهرها 140 میلیون تومان است. همچنین به ازای هر واحد را به شکل عادی برای تهران 70 میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزارنفر جمعیت 6060 میلیون تومان و برای سایر شهرها 50 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: ازای هر واحد میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر هکتار زراعت چوب

کامران پورمقدم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی و نامگذاری سال، برنامه ریزی در قالب زراعت چوب و طرح کاشت سریع الرشد در وزارت جهاد برنامه ریزی انجام شده است.

به گفته او، امسال در سطحی معادل ۹۰ هزارهکتار با مشارکت مردم، بخش خصوصی و صاحبان صنایع چوب و کاغذ قرار است طرح زراعت چوب اجرا شود که برای تحقق این امر نیازمند ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون اصله نهال هستیم تا این سطح تحت پوشش قرار بگیرد.

پورمقدم ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته از ظرفیت تمام تولیدکنندگان نهال در بخش دولتی، مردمی و خصوصی نهال تامین می‌کنیم که فصل کاشت و مراحل اجرایی این طرح اواخر پاییز شروع می شود.

مجری طرح ملی زراعت چوب با بیان اینکه نیمی از نهال های طرح کاشت مردمی به زراعت چوب اختصاص دارد، افزود: براساس مشارکت مردمی و با حضور مردم در بخش های مختلف، طرح زراعت چوب اجرا خواهد شد. همچنین طبق برنامه ریزی طرح کاشت مردمی یک میلیارد درخت سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور کاشت می‌شود که نیمی از این نهال ها به طرح زراعت چوب اختصاص دارد.

مشاور وزیر جهاد با بیان اینکه سالانه ۵ تا ۶ میلیون متر مکعب چوب مورد نیاز صنایع چوب است، گفت: هم اکنون صنابع با ۴ ۴۰ درصد ظرفیت اسمی خود کار می کنند و همواره برنامه ریزی شده که با کاشت این تعداد نهال و توسعه زراعت چوب تمام نیازهای مواد اولیه چوبی طی ۴ تا ۵ سال آینده از محل زراعت چوب تامین شود.

او با بیان اینکه توسعه طرح زراعت چوب نیازمند عملیات زیرساختی است، گفت: اجرای طرح زراعت چوب نیازمند عملیات زیرساخت سیستم آبیاری تحت فشار در خطوط انتقال آب است که براین اساس استفاده از تسهیلات کم بهره در اختیار متقاضیان قرار میگیرد. بنابراین به طور متوسط به ازای هر هکتار اجرای زراعت چوب ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ بهره ۱۲ تا ۱۵ درصد قرار می گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستا‌های تهران
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • ۱۲۷ هزار کیلو فرآورده خام دامی مشکوک و فاسد در استان تهران کشف شد
  • ◄ الحاق ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی
  • پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر هکتار زراعت چوب