Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@10:01:10 GMT

اعمال محدودیت‌های جدی‌تر برای مقابله با کرونا از فردا

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۳۵۴

اعمال محدودیت‌های جدی‌تر برای مقابله با کرونا از فردا

باشگاه خبرنگاران جوان: علیرضا زالی فرمانده عملیات ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه ۵ سیما اظهار کرد: در حال حاضر جلسه‌ای در استانداری تهران با حضور رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در حال برگزاری است و نتایج این جلسه به زودی به مردم اعلام می‌شود.

او ادامه داد: بیماری کووید ۱۹ با شدت قابل توجهی در حال گسترش است و به دلیل میزان سرایت‌پذیری بالای این بیماری، باید مداخلات جدی‌تر و فراتر از افکار عمومی اعمال شود، زیرا اقدامات توصیه‌ای و درخواستی پاسخگو نیست و متاسفانه برخی از افراد به تذکرات توجه نمی‌کنند، لذا باید مداخلات جدی، قاطع و بازدارنده‌تری اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی بیان کرد: وقتی یک فرد به تذکرات گوش نمی‌دهد و در سطح شهر تردد‌های غیرضروری می‌کند، این کارش باعث می‌شود جان خودش و سلامت سایر افراد به دلیل تقویت چرخش ویروس کرونا به خطر بیفتد؛ به همین دلیل باید مداخلات جدی‌تر و سختگیرانه‌تری اعمال شود.

فرمانده ستاد مدیربت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران تاکید کرد: مانند سال‌های گذشته فاز دوم سفر‌های استانی تهران در ایام بین تعطیلی در حال وقوع است و باید مداخلات جدید‌تر در زمان مسافرت‌های نوروزی فاز دوم اعمال شود تا ما شاهد بروز اتفاقات تلخ در کشور نباشیم.

زالی بیان کرد: در حال حاضر معدل میزان سفر‌های نوروزی نسبت به سال‌های گذشته کاهش پیدا کرده است ولی حداقل سفر‌ها هم می‌تواند باعث چرخه انتقال ویروس کرونا شود و سلامت عمومی جامعه به خطر بیفتد، به همین دلیل باید مداخلات جدی، قاطع، کارآمد و بازدارنده‌تری اعمال کنیم.

او ادامه داد: شهر تهران از نظر ویژگی‌های خاص جمعیتی و تراکم آن در شرایط خاصی قرار دارد و از فردا مداخلات جدیی‌تر و بازدارنده‌تری حداقل در شهر تهران اعمال می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: زالی کرونا اعمال شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آسمان صاف تهران طی ۲ روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای ۰ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (11 فروردین‌ماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 9 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (12 فروردین‌ماه) نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای 28 و 30 درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای 0 و 2 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان
  • شب های قدر تهران هیات کجا بریم؟ + اعمال شب قدر
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • پیش‌بینی آسمان صاف تهران طی ۲ روز آینده
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد