Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@18:39:16 GMT

پخش اینترنتی نمایش «مبارک و صندوقچه استاد محمد»

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۳۷۲

پخش اینترنتی نمایش «مبارک و صندوقچه استاد محمد»

نمایش «مبارک و صندوقچه استاد محمد» به کارگردانی کیومرث حقیقی روی پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قابل دسترسی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هر روز صبح یکی از تولیدات امور سینمایی یا تئاترهای کانون در پرتال اینترنتی این مجموعه منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور نمایش «مبارک و صندوقچه استاد محمد» کیومرث حقیقی در روز پنج‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح به نمایش در می‌آید.

این نمایش که تولید سال ۱۳۸۱ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون است، داستان عتیقه‌فروشی را بازگو می‌کند که تعدادی عروسک از کشورهای مختلف دنیا دارد، اما او به دنبال به‌دست آوردن مبارک است تا کلکسیونش را تکمیل کند. در این راه با مخالفت استاد محمد، مرشد خیمه‌شب‌باز مواجه می‌شود و عروسک‌های خیمه با عروسک‌های بقیه کشورها متحد می‌شوند و عتیقه‌چی نادان را به سزای عملش می‌رسانند و نوع‌دوستی و محبت را به دنیا ارمغان می‌دهند.

بر همین اساس، پخش نمایش «مبارک و قالیچه استاد محمد» به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترسی است.

در جریان برنامه‌ی پخش اینترنتی فیلم‌ها و تئاترهای کانون، پیش از این آثاری همچون «کلانتری غیرانتفاعی»، «خمره»، «هامون و دریا»، «بچه‌های نفت‌»، «ساز دهنی»، «قله دنیا»، «سبز کوچک»، «آلبوم»، «پایان رویاها»، «لپ گلی»، «به خاطر سارا»، «قصه نقلی»، «رویاها در یک روز» و «مثل یک پروانه روی قلب» بدین شکل به نمایش درآمدند.

این آثار تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها نمایش داده خواهد شد.

بر اساس این خبر، در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، آثار مربیان و تولیدات کانون در قالب طرح پیک امید مجازی از مسیر صفحه پیک امید در پرتال کانون به نشانی Omid.kpf.ir قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از هشتگ‌های «#در_دل_دارم_امید، #کانون_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» به این آثار و فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: پخش اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استاد محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای اثر، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود این‌بار در هفته دوم اردیبهشت در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از مربی اریال یوگا: سپیده صمدپور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده‌خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌ برد.

در خلاصه نمایش آمده است: «چیزی تا سحر نمانده، لحظه وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بین‌مان جاری است. من به طلوع خورشید وصال‌مان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودی‌مان می‌شود.»

کد خبر 6086303 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • تصویرِ سندِ ساواک: هدیه‌ی پدر علی شریعتی، به‌محمدرضا شریفی‌نیا
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرز مورگان
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرس مورگان