Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:56:38 GMT

آمار مبتلایان کرونا در هرمزگان به ۱۶۱ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۴۶۳

آمار مبتلایان کرونا در هرمزگان به ۱۶۱ نفر رسید

دکتر حسین فرشیدی چهارشنبه شب درتشریح آخرین آمار بیماران کرونا در استان افزود: همچنین در روز گذشته یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در حاجی‌آباد که مردی  ۷۵ساله بوده، درگذشت که شمار فوتی ها نیز در هرمزگان به ۱۳ نفر افزایش یافت.
وی یادآورشد: از ابتدای شیوع کرونا درهرمزگان تاکنون، هزار و ۶۳ بیمار با تشخیص بیماری حادتنفسی به بیمارستان های هرمزگان مراجعه که از این تعداد ۹۳۵ نفر ترخیص و ۶۷۵ نفر نیز به دلیل مشکوک بودن نمونه گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آمار کرونایی های جدید در اظهارداشت: ۴ نفر در قشم،  یک نفر بندرعباس و یک نفر از حاجی آباد به شمار کرونای مثبت جدید در استان اضافه شده است.
دکتر فرشیدی ادامه داد: تاکنون ۱۴۰ نفر از بیماران کرونایی در هرمزگان با بهبود وضعیتشان ترخیص شدند و  در حال حاضر نیز  هشت بیمار حاد تنفسی بستری هستند.
وی اظهارداشت: هم اکنون در بندرعباس ۷۹ مورد، کیش ۳۳ ، قشم ۱۸، میناب ۱۰ ، بندرلنگه هفت، حاجی آباد و رودان چهار، پارسیان، بستک و جاسک ۲ و خمیر یک مورد بیمار کرونایی گزارش شده است.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه های علوم پزشکی هرمزگان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه های علوم پزشکی هرمزگان بهداشت و سلامت کرونا دانشگاه های علوم پزشکی هرمزگان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بیشترین بارش‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر، آبیز ۳۹ میلی متر، معدن پروده ۲۹ میلی متر، بیهود ۲۵ میلی متر، فتح آباد خصری و نوغاب حاجی آباد ۲۲ میلی متر و در ایستگاه خرو با ۲۱ میلی متر ثبت شد.

او افزود: همچنین در ایستگاه‌های چاه طلب ۱۷ میلی متر، چاهداشی و عباس آباد میم  ۱۶ میلی متر، چیروک ۱۵ میلی متر، دوست آباد ۱۴.۳ میلی متر، کلاته سورگ و کریمو ۱۴ میلی متر، جفت رود ۱۳ و زنوغان ۱۳ میلی متر بارندگی ثبت شده است.

لطفی بیان کرد: آرین شهر با ۱۲.۹ میلی متر، بیشه، سرند فردوس و معصوم آباد  ۱۱ میلی متر، آیسک ۱۰.۸ میلی متر، قدمگاه و پی کوه ۱۰.۵ میلی متر نیز  ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان