Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@14:36:13 GMT

ولاسکو: مردم ایران و ایتالیا روزهای سختی را می‌گذرانند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۵۲۳

ولاسکو: مردم ایران و ایتالیا روزهای سختی را می‌گذرانند

سرمربی سابق تیم‌ملی والیبال ایران گفت: مردم ایران و ایتالیا بخاطر ویروس کرونا روزهای سختی را می‌گذرانند، اما ما تسلیم نمی‌شویم.

به گزارش ایسنا، خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم‌ ملی والیبال ایران، ضمن اینکه در پیامی عید نوروز را به محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون ‌والیبال و مردم ایران تبریک گفته و اظهار کرد: شرایط سختی به دلیل شیوع ویروس کرونا حکم فرما است ولی مردم تسلیم نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این روزها، روزهای خیلی سختی برای همه در جهان است، مخصوصاً برای مردم ایران و ایتالیا. با این حال امیدوارم شما و خانواده بزرگ والیبال ایران در صحت و سلامتی بوده و نوروز خیلی خوبی داشته باشید.
 
ولاسکو در پایان گفت: چالش سختی پیش رو داریم، اما می‌توانیم در کنار هم بودن پیروز شویم. تسلیم نشده و این بیکاری را شکست می‌دهیم. من عاشقانه ایران و مردمش را دوست دارم. حال همه ما خوب است و در قرنطینه خانگی به سر می‌بریم، اما به کارم ادامه می‌دهم و از طریق اسکایپ، جلساتم را با مربیان برگزار می‌کنم و فایل ویدیویی برای بازیکنان می‌فرستم تا در خانه تمرین کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ولاسكو مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متن غم‌انگیز پدر رضا داودنژاد؛ «غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»

این کارگردان سینما در متنی کوتاه چند روز پس از درگذشت رضا داودنژاد نوشت: «همه از او هستیم و به او باز می‌گردیم. از همدردی‌ها، همدلی‌ها، تسلیت‌ها، تماس‌ها، پیام‌ها و مشارکت در سوگواری‌های دلسوختگان عزیز رضای دلبندم، قلبا ممنونم و تشکر می‌کنم. غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون که از چندماه قبل در پی عفونت خونی در بیمارستان بستری بود، سیزدهم فروردین‌ماه از دنیا رفت. رضا داودنژاد که متولد اردیبهشت سال ۱۳۵۹ بود، سال ۱۳۹۱ عمل پیوند کبد انجام داد و پس از آن با بهبود شرایط جسمی فعالیت‌های هنری خود را از سر گرفت.

او در طول سال‌های کاری خود در فیلم‌های متعددی همچون «مصائب شیرین»، «کلاس هنرپیشگی»، «هوو»، «بچه‌های بد»، «لامینور»، «هشت‌پا» و «بیرو» بازی کرده بود که بخشی از آنها فیلم‌های پدرش علیرضا داودنژاد بود.

علیرضا داودنژاد آخرین همکاری‌اش با پسرش رضا (داودنژاد) «مصائب شیرین ۲» است که هنوز رنگ پرده ندیده است، فیلمی که در سال ۹۸ مجوز نمایش گرفت، اما هنوز شرایط اکرانش فراهم نشده است.

رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و با حضور محمدرضا داودنژاد، بازیگران «مصائب شیرین٢» هستند.

این فیلم ۲۰ سال پس از «مصائب شیرین» ساخته شده و در در خلاصه داستانش آمده است: «دختری برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادر را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آنها زندگی گذشته خود را مرور می‌کنند تا به آنچه موجب فاصله گرفتن فرزند از آنها و برگزاری جداگانه جشن تولد شده پی ببرند.»

فیلم مصائب شیرین ۲ در انگلستان ساخته شده است و در آن به موقعیت جوانان دو تابعیتی هم می‌پردازد که علاقه‌مند سفر به ایران و احتمالا فعالیت در وطن هستند.

منبع: ایسنا

tags # بازیگر سینما سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...
  • «وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است
  • متن غم‌انگیز پدر رضا داودنژاد؛ «غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»
  • کار سختی که ایران کرد | در حمله موشکی به اسرائیل، نکشتن سخت‌تر از کشتن است
  • (تصاویر) ساختمان تاریخی بورس دانمارک تسلیم شعله‌های آتش شد