Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همتی سرپرست هلال احمر کشور گفت: انتظار داریم که هرچه سریعتر و به صورت جدی دستگاه‌های مربوطه و بخصوص بنیاد مسکن ورود کند و به وضعیت سیل زدگان رسیدگی کنند چرا که بیشتر خانه‌ها آسیب دیده است و تخریب یکی از خانه‌ها باعث فوت یکی از اهالی منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بروز سیل سبب ورود همکاران ما از همان لحظات اولیه به منطقه شده است، افزود: باتوجه به گستردگی سیل در چندین منطقه کشور، تمرکز بر روی مناطقی گذاشته شد که بیشترین خسارت را دیده اند و یکی از این مناطق جنوب استان کرمان است.

سرپرست هلال احمر کشور گفت: اسکان اضطراری انجام شده است و کسانی که به کمک احتیاج داشتند کار‌های امدادی انجام و چادر‌های امداد برپا شده است و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته نیز به خسارت دیدگان تحویل داده شده است.

همتی افزود: متاسفانه جاده‌های دسترسی به این مناطق آسیب دیده است و با توجه به حضور فرماندار و نماینده مردم مقرر گردید که سپاه و مسئولین مربوطه ورود و از دستگاه‌های سنگین استفاده کنند تا جاده باز شود چرا که ورود به این مناطق مشکل شده است.

او با اشاره به گستردگی و پراکندگی مناطق آسیب دیده بیان داشت: از مردم انتظار داریم که صبور باشند و اقدامات لازم در اسرع وقت انجام می‌شود.

همتی گفت: در اسرع وقت مراتب به علوم پزشکی اعلام تا از نزدیک بازدید و از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

او با اشاره به اینکه جنوب کرمان جز مناطق محروم محسوب می‌شود، افزود: از همه مسئولین مربوطه انتظار داریم که ورود کنند و رئیس جمهور هم به این منطقه نگاه ویژه‌ای داشتند و روز شنبه تمامی درد دل‌ها و مشکلات اهالی را در نشست حضوری به رئیس جمهور ابلاغ خواهم نمود.

سرپرست هلال احمر کشور بیان داشت: ان شاالله از این به بعد پیگیری‌های لازم را انجام داده تا منازلی که آسیب دیده اند ساخته شود و مشکلات حل گردد.

او با اشاره به اینکه بیشتر گلایه‌های مردم مربوط به بسته‌های اغذیه و تهیه غذا بود، افزود: مقرر گردید بسته‌های غذایی یک ماهه در اختیار آن‌ها قرار گیرد و افرادی که بی بضاعت و نیازمند هستند در اولیت قرار گرفته و نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سیل جنوب آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان (فیلم)

 

 

 

منبع : فارس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی (فیلم) وضعیت وحشتناک خیابان‌های دبی بعد از سیل (فیلم) سیلاب مهیب؛ خیابان های چابهار غرق در آب شدند(فیلم)

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در استان‌های سیل‌زده
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان (فیلم)
  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • (ویدیو) وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه