Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان مصلح، مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: خب هر چیزی جایی دارد و بشار رسن نباید در آنجا کری می‌خواند. شخصیت من به شکلی نیست که بخواهم کری بخوانم و حرف‌های بشار باعث شد تا دوباره فحش بخورم که چرا جوابش را ندادی. من اما هر جا که لازم بوده در زمین تعصب خودم را نشان دادم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایان مصلح بعد از اتفاقات دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان، وارد یک حاشیه بزرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دیروز پیش هم در یک لایو اینستاگرامی بار دیگر در گفتگو با بشار رسن وارد یک کری شد که برایش حاشیه دیگری را شکل داده است ( ویدئوی آن را در این خبر می بینید).

شایان اما مدعی است شخصیتش به نحوی شکل گرفته که همواره تلاش می‌کند در جایگاهی که حضور دارد بهترین عملکرد را داشته باشد.

شایان صحبت‌هایش را درباره سالی که گذشت به این شکل آغاز می‌کند:

ابتدا قصد داشتم بگویم از لحاظ عمومی سال خوبی نبود ولی یاد روایتی از امام هادی (علیه السلام ) افتادم که فرمودند روزها و سال‌ها گناهی ندارند وقتی شما به کیفر اعمالتان می‌رسید و زمان را شوم می‌دانید و به آن‌ها ناسزا می‌گویید. به نظر من هم نباید زمان را مقصر اتفاقات تلخی دانست که سال گذشته رخ داد. به هرحال به امید خدا و ان شاءالله شرایط در سال جدید بهتر شود.

مدافع سابق پرسپولیس درباره جدایی از این تیم در سال ۹۸ که یکی از اتفاقات ورزشی او محسوب می‌شد، گفت:

این یک تغییر بزرگ و خاص بود که با آن روبرو شدم که واقعاً چالش بزرگی هم برای من بود. از پرسپولیس به سپاهان رفتن در لحظه اول اتفاق و انتخاب خیلی حساس و جنجالی است که به خاطر تنش‌هایی که در این چند سال بین دو تیم بوده حساسیت مضاعفی پیدا کرده است ولی فکر می‌کنم  به خوبی توانستم با این مساله کنار بیایم و با رفتارم هواداران هر دو تیم را راضی نگه دارم و این موضوع با توجه به شرایط دو تیم کار راحتی نبود به نظرم.

مصلح با اشاره به موضوع بازی سپاهان و پرسپولیس، به گلایه بابت انتشار ویدئویی از خودش درباره این اتفاق می‌پردازد که قرار نبود در فضای مجازی منتشر شود:

چند وقت یک ویدیوی شخصی در مورد بازی سپاهان – پرسپولیس و اتفاقات و حواشی آن برای شخصی فرستادم که آن ویدیو را پخش کرد و دردسرهای زیادی برای من ایجاد شد. این حرکت واقعاً درست نبود و با وجود اینکه خیلی اذیت شدم ولی آن شخص را بخشیدم و حلالش کردم. فوتبال می‌آید و می‌رود و نباید شرایط را بیش از این سخت کرد.

مصلح درباره حاشیه دوباره‌ دیروزش اینبار در لایو اینستاگرامی با بشار رسن ( که ویدئوی آن را در این خبر می بینید ) می‌گوید:

خب هر چیزی جایی دارد و بشار نباید در آنجا کری می‌خواند. شخصیت من به شکلی نیست که بخواهم کری بخوانم و حرف‌های بشار باعث شد تا دوباره فحش بخورم که چرا جوابش را ندادی. من اما هر جا که لازم بوده در زمین تعصب خودم را نشان دادم. چه مقابل سپیدرود که مرا به فوتبال معرفی کرد و برابر آنها در شرایط سختی که احتمال سقوط شان وجود داشت با پیراهن پرسپولیس قرار گرفتم و بهترین بازیکن زمین شدم و چه برابر پرسپولیس با پیراهن سپاهان در بازی رفت که در آزادی برنده شدیم و کادرفنی از عملکردم رضایت داشت. من شاید کری نخوانم و وارد این بازی‌ها نشوم اما هر جایی که باشم تعصب خودم را در جریان بازی نشان می‌دهم.

وی درباره تعطیلی لیگ و قرنطینه نیز می‌گوید:

اول این را بگویم که ما در طول این مدت اینطور نبوده که کاملاً تعطیل باشیم. تا چند وقت بعد از تعطیلی لیگ تمرینات‌مان ادامه داشت و حالا هم بعد از مدتی تعطیلات با توجه به نامشخص بودن زمان برگزاری بازی‌ها قرار است دوباره تمریناتمان را آغاز کنیم. در طول تعطیلات هم خودم را به شکلی مشغول می‌کنم. از مشغول شدن با گوشی تا خواندن کتاب و بازی با کنسول و در نهایت آشپزی! من به عنوان یک فوتبالیست خواسته‌ای که دارم این است که مسوولان زمان دقیق شروع لیگ را مشخص کنند. خب نمی‌شود که بگویند لیگ از اردیبهشت شروع می‌شود و از سوی دیگر بگویند کسی حق تمرین ندارد. حداقل بگویند کسی حق تمرین ندارد و ما یک زمانی را ۱۵ روز قبل از شروع دوباره لیگ اعلام می‌کنیم و همه در آن زمان تمرین را استارت بزنند. مشخص است وقتی می‌گویند از اردیبهشت بازی شروع می‌شود همه به دنبال آماده سازی تیم خود باشند.

مدافع کنونی سپاهان با اشاره به روزهای قرنطینه درباره علایق خود به موسیقی و فیلم اینطور می‌گوید:

از سال ۹۲ به بعد دیگر آهنگ گوش نمی‌دهم مگر اینکه در جایی مثل تاکسی یا محیط‌های عمومی باشم که در این صورت اخلاقم جوری نیست که بگویم صدا را قطع کند. تا قبل از آن کارهای محسن یگانه و احسان خواجه امیری را گوش می‌دادم. در حال حاضر بیشتر مداحی و شعرخوانی گوش می‌دهم و اکثر مداحان مطرح کشور دوستان من هستند. این را در بخش فعالیت‌های دوران تعطیلات یادم رفت بگویم که یکی از تفریحاتم دیدن فیلم است و به آن مشغول هستم و کارهای ابراهیم حاتمی‌کیا را دوست دارم. چند وقت قبل برای سومین بار فیلم به رنگ ارغوان که خیلی به آن علاقه دارم را دیدم و واقعاً از نظر من فیلم خوب و جذابی است. به جز کتاب خودم پرواز ۶۹ اگر بخواهم کتابی معرفی کنم “کمی دیرتر” اثر سید مهدی شجاعی در این یکی دو سال اخیر جزء کتاب‌هایی بوده که واقعا برای من که اهل قلم هستم جذاب بود و به جز آن “پسران دوزخ، فرزندان قابیل” اثر مجید پورولی هم کتابی جالب و خواندنی بود.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن سپاهان بشار رسن پرسپولیس سپاهان شایان مصلح بشار رسن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. این تیم و سرمربی این دیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888465

دیگر خبرها

  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود!
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت | محبوبیت ویژه ستاره ایران در ترکمنستان
  • قلعه‌نویی: نتیجه بازی رفت‌مان با ترکمنستان به تاریخ پیوست