Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، معلمان بزرگواری که از طریق درگاه اعلام شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دریافت 20 گیگابایت اینترنت رایگان ثبت نام کرده بودند، از ایرانسل این بسته هدیه را دریافت کرده‌اند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلی مدارس، سامانه‌های متعددی برای ارائه محتواهای درسی دانش‌آموزان آغاز به کار کرده و از سوی مؤسسات آموزشی مورد استفاده قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، در راستای مسؤولیت اجتماعی ایرانسل و با هدف تسهیل در فرایند ارائه محتواهای آموزشی، با اعلام وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شد تا معلمان عزیز، با حضور در سامانه ictgifts.ir برای دریافت 20 گیگابایت اینترنت رایگان، تا ساعت 15 روز 5 فروردین ماه، ثبت نام کنند.

ایرانسل که تا پیش از این در راستای ارائه آموزش از راه دور فعالیت‌هایی چون ارائه راهکارهایی برای آموزش آنلاین را ارائه کرده است، مطابق فهرست ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای بیش از 133 هزار معلم، 20 گیگابایت اینترنت رایگان سه ماهه همراه فعال کرده است.

علاوه بر این تمامی مؤسسات آموزشی و دانشگاه‌هایی که از طریق نامه رسمی فعالیت‌های آموزشی خود را روی درگاه‌های معرفی شده به ایرانسل از طریق نشانی الکترونیک info@mtnirancell.ir اعلام کرده‌اند، تعرفه مصرف اینترنتشان یک سوم اینترنت بین الملل محاسبه شده است.

بسته‌های هدیه فعال شده برای معلمان گرامی از طریق اپلیکیشن ایرانسل من قابل مشاهده و میزان مصرف آنها نیز قابل بررسی است. بسته‌هایی که از قبل فعال شده‌اند، پس از اتمام حجم بسته‌ 20 گیگابایتی هدیه، یا بعد از پایان مهلت استفاده از این بسته، در دسترس خواهند بود. بسته‌های اینترنتی که در این مدت، مهلت استفاده از آن‌ها به پایان می‌رسد، قابل تمدید نخواهد بود.

پیش از این نیز ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای تسهیل زندگی و آگاه سازی مشترکان درباره ویروس همه‌گیر شده کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، دورکاری حداکثری کارکنان، بستر سازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است.

ایرانسل سعی دارد با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، شرایطی را فراهم کند تا مشترکان در امنیت بهداشتی حداکثری، به فعالیت‌های خود بپردازند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینترنت معلمان ایرانسل اینترنت هدیه ویروس کرونا گیگابایت اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، صبح روز گذشته دیدار عیدانه با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر با جمعی از سیاسیون و روزنامه‌نگاران صورت گرفت. 

در همین راستا، حسن روحانی از یکی از مهمان خود هدیه ویژه و عبای عربی دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می‌زند و هدیه می‌برد
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می زند و هدیه می برد/مشایی سحر شده بود
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و قائمشهر
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • فناوری چگونه با کمبود غذا در جهان مقابله می‌کند/ معرفی ۱۰ فناوری برتر در صنعت کشاورزی
  • بسته کنسلی رایگان فلای‌تودی برای بلیط‌های هواپیما
  • هدیه ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد
  • ساخت یک ایستگاه آتش نشانی جدید در تهران | آتش نشانی ۳۰ خدمت رایگان به شهروندان ارائه می دهد
  • تغییر گسترده کروم گوگل؛ تهدیدی برای اینترنت رایگان