Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز ششم فروردین ماه در نشست ویدئو کنفرانس با استانداران و روسای ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا، آمادگی های استان ها برای اجرای  طرح فاصله گذاری اجتماعی (کاهش زنجیره انتقالی بیماری کرونا) را بررسی کرد.
به گزارش آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بنا بر این گزارش در این نشست ویدئو کنفرانس که با حضور فرمانده ناجا، معاون دادستان کل کشور و معاونین وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- صنعت، معدن و تجارت - وزارت کشور و در هر یک از استان ها با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرمانده انتظامی و دادستان آن استان برگزار شد، ضمن تشریح ابعاد و چارچوب های طرح کاهش زنجیره انتقالی بیماری کرونا، نقطه نظرات و پیشنهادات استان ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست، نائب رییس شوراى عالى مدیریت بحران كشور ضمن تشکر از همراهی های مردم  در مسیر مدیریت بیماری کرونا و تقدیر از تلاش همه استان ها در این مسیر، گفت: علیرغم برخی نارسائی ها، بحمد ا... برآیند اقدامات دستگاه های مختلف، تا کنون چه در عرصه درمان، چه در عرصه تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم و چه از نظر تعامل با افکار عمومی، در مجموع قابل قبول و مناسب است .
دکتررحمانی فضلی، با مرور روند تصویب طرح به عنوان گام جدید فعالیت ها در روند مدیریت بیماری کرونا که بر اساس پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دنبال شده است، تاکید کرد؛ طرح پس از آنکه مورد تایید نهائی ریاست جمهوری، قرار گرفت، از سوی وزارت کشور اطلاع رسانی خواهد شد.
وزیر کشور با تصریح بر مشارکت همه دستگاه های عضو ستاد ملی مدیریت کرونا در اجرای طرح، مسئولیت اجرای طرح را بر عهده کمیته اجتماعی انتظامی ستاد بر شمرد و گفت: آقای ذوالفقاری به عنوان رئیس این کمیته، مسئول راهبری اجرای طرح و  سخنگوی طرح در سطح ملی خواهد بود و در هر استان هم یک سخنگوی طرح تعیین خواهد شد.
دکتر رحمانی فضلی با اطمینان خاطر به مردم مبنی بر اینکه پیش از اجرای طرح اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت، بر تلاش حداکثری صدا و سیما و سایر رسانه ها برای انعکاس دقیق طرح و پیگشیری از بروز هرگونه  نگرانی در مردم تأکید کرد.
وزیر کشور در همین زمینه با اشاره به اهمیت همکاری مردم در اجرای طرح خاطر نشان کرد: مرکز ثقل و قدرت واقعی اجرای طرح مردم هستند و هر تلاشی در اجرای این طرح، صرفاً در راستای صیانت از سلامت و امنیت مردم خواهد بود.
شایان ذكر است فرمانداران ٤٣٠ شهرستان كشور همزمان از طریق ویدئو كنفرانس این جلسه را مشاهده و مستقیماً در جریان سیاستهاى وزارت كشور در این زمینه قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رحمانی فضلی سلامت و امنیت مردم بیماری کرونا اجرای طرح استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری به جنوب استان کرمان

مرکز مدیریت راه‌های جنوب استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی صدور اخطاریه سطح قرمز هواشناسی در جنوب کرمان به رانندگان توصیه می‌شود در شرایط جوی اعلام شده از سفر غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان که آمده است: در هشدار قرمز سازمان هواشناسی بر بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیر‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعد و برق و تگرگ، آب گرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها، احتمال تخریب پل و اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهر تاکید شده است؛ لذا طبق این هشدار، در پی بارش‌های روز‌های آینده در مناطق جنوبی کرمان به مردم و رانندگان توصیه می‌گردد از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیر‌ها و تردد غیرضروری از محل آب نما‌ها جدا خود داری کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به گسترش سامانه بارشی، از بامداد روز سه شنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه بر میزان و شدت بارش‌ها در نیمه جنوبی استان کرمان افزوده خواهد شد که میزان بارندگی پیش بینی شده توسط کارشناسان هواشناسی و بیشینه بارش‌ها تا میزان ۸۰ میلیمتر در این مناطق به ویژه حومه شهرستان‌های کهنوج، قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب، جیرفت، عنبرآباد و فاریاب می‌باشد؛ لذا با توجه به شدت بالا و نوع بارش‌ها آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل‌ها و وقوع احتمالی سیل در این مناطق، از رانندگان و مردم تقاضا می‌شود در طول مدت ورود و خروج این سامانه بارشی از تردد غیر ضروری و انجام سفر‌های جاده‌ای جدا پرهیز کرده و سفر‌ها را به زمان مناسب دیگری منتقل کنند.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در این اطلاعیه اعلام کرده است: مردم و رانندگان می‌توانند شرایط جوی جاده‌ها و اطلاع از وضعیت تردد در محور‌های جنوب کرمان را در ۲۴ ساعت شبانه روز از طریق تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها جویا شوند.

همچنین از مردم درخواست شده است در صورت مشاهده هرگونه عوامل تخریب جاده‌ای یا مانع در مسیر راه‌ها مراتب را به مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان اطلاع دهند تا عوامل و گشت‌های راهداری نواقص اعلامی احتمالی را رفع نمایند.

دیگر خبرها

  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • نیروهای ارتش و سپاه همیشه برای صیانت از کشور کنار مردم هستند (فیلم)
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه
  • کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • راهداری استان بوشهر در حالت آماده‎باش قرار رفت
  • لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری به جنوب استان کرمان