Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، ایزد سیف‌الله‌پور قائم‌مقام باشگاه و مدیر تیم نساجی مازندران درخصوص شایعاتی مبنی بر ازسرگیری تمرینات تیم نساجی اظهار کرد: هدف ما از گردهم‌آوری بازیکنان غربال‌گری، تست خون، اکسیژن‌گیری و وزن‌کشی بود و قصد برپایی تمرینات را نداریم البته برنامه‌ریزی‌هایی از سوی کادر فنی صورت‌گرفته تا بتوانیم تا با نظارت دقیق‌تر بر روی بازیکنان، آنها را به لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آل نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه تیم‌ها در برزخ قرار دارند، افزود: از یکسو فدراسیون اعلام می‌کند که بازی‌های لیگ از اردیبهشت‌ماه مجدداً ازسرگرفته می‌شود و از سویی دیگر به تیم‌ها ابلاغ می‌کنند حق تمرین ندارند، مگر می‌شود وقتی قرار است لیگ کمتر از یک‌ماه دیگر شروع شود، تیم‌ها بدون تمرین بمانند؟

مدیر تیم نساجی مازندران بیان کرد: واقعاً قابل هضم نیست چرا مسئولان محترم سازمان لیگ و فدراسیون به‌طور صریح درخصوص آینده لیگ تصمیم‌گیری نمی‌کنند، مسابقات المپیک با آن عظمت که بزرگ‌ترین آوردگاه ورزش دنیاست، تکلیفش مشخص شد و به یکسال تعویق افتاد اما رقابت‌های لیگ فوتبال ایران تکلیفش مشخص نیست.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران این مدل رفتاری را از سوی متولیان ورزش کشور ناشایست خواند و گفت: باشگاه‌ها هزینه‌های چند ده میلیاردی کرده‌اند و واقعاً سزاوار این نیستند که با آنها این‌طور برخورد شود.

سیف‌الله‌پور تصریح کرد: شنیده می‌شود که قصد دارند لیگ را بدون حضور تماشاگر ادامه دهند، اولاً فوتبال بدون تماشاگر معنا ندارد، دوماً آقایان تضمین می‌دهند که اعضای تیم‌ها و مسئولان برگزاری مسابقات و خانواده‌های‌شان به کرونا مبتلا نشوند؟ خواهشمندیم برای عادی نشان دادن شرایط کشور، جامعه ورزش را قربانی نکنید‌.

وی عنوان کرد: اگر قرار است تمرینات تیم‌های لیگ برتری همچنان تعطیل باشد، باید حداقل ۴۵ روز قبل از زمان دقیق شروع رقابت‌ها، باشگاه‌ها را مطلع کنند تا تمرینات‌شان را از سر بگیرند، در غیر این‌صورت برگزاری لیگ معنایی ندارد و جفا در حق بازیکنان و باشگاه‌هاست.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: از شخص آقای رئیس جمهور، وزیر محترم ورزش و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا تقاضا داریم هر چه سریع‌تر وضعیت ورزش این مملکت را مشخص کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران نساجی مازندران تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا که چند روزی است به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلالی‌ها در تمرینات نیست، همچنان در تمرینات گروهی غیبت دارد.

این مدافع برزیلی امروز به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت اما به دلیل مصدومیتی که دارد، نتوانست در تمرینات گروهی حاضر باشد. سیلوا امروز زیر نظر کادر پزشکی به طور اختصاصی تمرین کرد.

او بعد از دقایقی تمرینات اختصاصی، به کلینیک رفت و به فیزیوتراپی پرداخت. سیلوا فعلا پای خود را باید زیر دستگاه قرار بدهد تا به بهبودی برسد اما زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست.

استقلال روز جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید به مصاف شمس‌آذر برود؛ این در حالی است که با توجه به شرایط سیلوا او به این مسابقه نمی‌رسد و باید دید آیا شرایط بازگشت به ترکیب از بازی بعدی را خواهد داشت یا خیر.

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟