Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رابط ستاد مردمی مبارزه با کرونای بخش فرخ‌شهر با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر روزانه در فعالیت‌های این ستاد در فرخ‌شهر فعالیت می‌کنند، گفت: روزانه بین یک‌هزار تا ۱۵۰۰ ماسک در کارگاه‌تولیدی این ستاد تولید و توزیع می‌شود.

امیر کریمی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا از تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا در روزهای ابتدایی شیوع کرونا ویروس در فرخشهر خبر داد و اظهار کرد: این ستاد به منظور تجمیع ظرفیت‌ها و امکانات هیات‌های مذهبی، ورزشی، نیروهای بسیجی، گروه‌های جهادی، مردمی، موسسات خیریه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در راستای خدمات‌رسانی بهتر و جلوگیری از موازی‌کاری تشکیل شد.

رابط ستاد مردمی مبارزه با کرونا در فرخشهر اضافه کرد: خوشبختانه همکاری خوبی از سوی دستگاه‌های متولی از جمله فرمانداری، بخشداری، مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد، آتش‌نشانی، اتاق بازرگانی، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، شهرداری و ... برای خدمات‌رسانی بهتر در حوزه مبارزه با کرونا در شهر فرخشهر با این ستاد صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد مردمی مبارزه با کرونا در فرخشهر، توضیح داد: غربالگری در پلیس‌راه فرخشهر به شهرکرد، ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی، تولید ماسک، فرهنگ‌سازی در راستای پیوستن مردم به کمپین «در خانه می‌مانیم»، تهیه ماسک و اقلام بهداشتی و ... از جمله این فعالیت‌ها است.

کریمی‌نژاد با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر روزانه در فعالیت‌های ستاد مردمی مبارزه با کرونا در فرخشهر فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: روزانه بین یک‌هزار تا یک‌هزار و ۵۰۰ ماسک در کارگاه‌تولیدی این ستاد تولید و توزیع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کروناویروس ضد عفونی ستاد مردمی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان

مدیر ستاد دیه لرستان گفت: یک بانوی کارآفرین لرستانی که به علت بدهی در زندان بود با پرداخت مبلغ ۲۷۴ میلیون تومان توسط ستاد دیه و خیران از زندان آزاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، توکل شاکرمی در جمع خبرنگاران گفت: این بانوی لرستانی به علت فوت همسر که سرپرستی سه کودک خود را بر عهده داشت، با نیت تغییر شرایط معیشتی و به دنبال پیشنهاد یکی از آشنایان یک کارگاه صنعتی پوشاک راه‌اندازی می‌کند.

وی با بیان اینکه این بانوی جوان لرستانی پیش از این با یک چرخ خیاطی در خانه استیجاری‌اش با سفارش‌گیری و تعمیر البسه مشتریان، امرار معاش می‌کرد، افزود: وی ضمن احداث یک کارگاه کوچک و دریافت وام برای تهیه تجهیزات مورد نیاز، خط تولید کارگاه خود را راه اندازی می‌کند که به دلیل قروض متعدد و تسهیلات سنگین و ناتوان بودن در تحویل به موقع البسه به طرفین قراردادها با طرح شکایت‌های حقوقی آنها روانه زندان می‌شود.

شاکرمی بیان کرد: این بانوی جوان با دریافت مرخصی تصمیم به تهیه مبلغ بدهی خود با فروش کلیه می‌گیرد که با آگاهی ستاد دیه و پیگیری‌های لازم و همکاری خوب خیران این مبلغ تامین شده و از بند حبس رهایی می‌یابد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون
  • ۱۵۰۰ هکتار از اراضی داورزن زیر کشت محصولات جالیزی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران