Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور اعتباری بانک مسکن خبر داد: تسهیلات انبوه‌سازان حرفه‌ای در تهران ۲۵۰ میلیون تومان شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن  بخشی از برنامه‌های بانک مسکن را برای انبوه‌سازان و مشارکت بیشتر آنها در راستای شعار سال؛ جهش تولید، تشریح کرد.

مدیرامور اعتباری بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات انبوه سازان به رقم ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و در بیان جزییات آن، گفت: تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد به سازندگان حرفه‌ای و در صورت استفاده از تکنولوژی جدید و فناوری نوین و کاهش مصرف انرژی به ازای هر واحد ۲۵۰ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علمداری افزود: این تسهیلات در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزارنفر جمعیت ۲۲۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۸۰ میلیون تومان است.

این مقام مسئول در بانک مسکن سقف تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد را برای سازندگان حرفه ای در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزارنفر جمعیت ۱۷۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۴۰ میلیون تومان برشمرد.

علمداری همچنین سقف تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد را به شکل عادی برای تهران ۷۰ میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزارنفر جمعیت ۶۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ۲۵۰ میلیون تومان ازای هر واحد انبوه سازان بانک مسکن حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال

مدیرعامل بنیاد مسکن استان تهران گفت: قیمت هر مترمربع واحد‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر تهران در سال گذشته ۹ میلیون تومان بود که در مجموع به حدود یک میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

عطاءالله زمانی مظفرآبادی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت قیمت تمام شده  و متراژ پروژه های نهضت ملی مسکن که توسط بنیاد مسکن استان تهران در حال ساخت است گفت :  بنیاد  مسکن در حوزه نهضت ملی مسکن متولی شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر نسبت  به تامین مسکن متقاضیان اقدام کرده است.

وی افزود:  در استان تهران  ۲۷ شهر زیر ۵۰ هزار نفر بوده که  ۱۹۳هزار نفر ثبت نامی داریم که سه شرط از جمله  فرم ج، عدم دریافت تسهیلات و نداشتن  مالکیت بوده که از این تعداد  ۱۰۸ هزار  تایید شده اند.

زمانی مظفر آبادی توضیح داد: ۷هزار و ۴۰۰ نفر هم مشمول ۴شرط اصلی که از جمله سبز بودن فرم ج، عدم دریافت تسهیلات و نداشتن مالکیت و ساکن بودن تهران بودند که بنیاد مسکن هدف گذاری برای ساخت برای آنها را در دستور کار قرار گرفت.

وی توضیح داد: در  سایت محک و جیلارد در دماوند ۱۴۲۰ واحد را شروع کرده ایم و در دهه حساب ۱۰۰ امام هم که از ۲۱ فروردین ماه تا ۳۱ فروردین ماه را شامل می شود. ۴۰۰ واحد  در نسیم شهر، ۷۷۴ واحد اسلام شهر  ،۱۰۸ واحد در سایت محک و ۸۰ واحد شاهد شهر  را از ابتدای امسال شروع کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران توضیح داد: میانگین  هر مترمربع  قیمت مسکن در سال گذشته ۹ میلیون تومان است که امسال با توجه به افزایش نرخ تورم قیمت ها بیشتر می شود که در نهایت به بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می رسد‌.

او بیان کرد:  یک هزار و ۴۲۰ واحد را به تدریج شروع کرده ایم و تا خرداد ماه ۲۲۰ واحد را در محک دماوند تحویل می دهیم و هر سه ماه یک بار پروژه ها را تحویل می دهیم و تا پایان سال این تعداد را به بهره برداری خواهیم رساند‌.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان