Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال تونس به شکلی خاصی ضرر ناشی از تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا را جبران می‌کند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال تونس تصمیم گرفت مبلغی را به عنوان کمک جهت جبران خسارت مالی روزهای تعطیلی فوتبال به باشگاه‌های این کشور بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع ویروس کرونا تقریبا در تمام کشورهای دنیا باعث تعطیلی مسابقات فوتبال شده و همه بازی‌های  بین المللی را  هم لغو کرده است. در حالی که قاره آفریقا دیرتر از آسیا و اروپا با این ویروس روبه رو  شد و  تلفات کمتری تا کنون داشته، کشورهای این قاره هم مسابقات خود را به حالت تعلیق درآورده اند. یکی از این کشورها تونس است که از 2 هفته قبل، تمامی بازی‌ها  را تا زمانی غیرمعلوم لغو کرد.

با این وجود، فدراسیون فوتبال تونس دست به یک اقدام جالب زده است. مسئولان این فدراسیون تصمیم گرفته‌اند به باشگاه‌های فوتبال به دلیل خسارت مالی ناشی از دوران تعطیلی مسابقات کمک کنند. به این منظور مبلغ  یک  میلیون دینار (معادل 344 هزار دلار) به صورت کلی و با توجه به سطح و لیگی که تیم‌ها در آن حضور دارند، بین باشگاه‌ها تقسیم خواهد شد.

ابتلای پزشک فنرباغچه و همبازی صیادمنش به ویروس کرونا

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال تونس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تونس فدراسیون فوتبال تونس فدراسیون فوتبال تونس باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردهای جالب و ماندگار در دنیای فوتبال / فیلم

رکوردهای جالب و ماندگار در دنیای فوتبال / فیلم

دیگر خبرها

  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • رکوردهای جالب و ماندگار در دنیای فوتبال / فیلم
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود