Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حسن رضاییان فرماندار پلدختر گفت:به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ورودی‌های منتهی به تفرجگاه منطقه بادامک این شهرستان تا اطلاع ثانوی بسته شد.

حسن رضاییان روز چهارشنبه درحاشیه بازدید از تفرجگاه منطقه بادامک اظهار داشت:ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان تصمیم گرفت با توجه به این که عده‌ای از مردم شهرستان موضوع کرونا را جدی نگرفته و به این تفرحگاه هجوم آورده اند، مسیر منتهی به منطقه بادامک مسدود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که سلامت و حفظ جان مردم برای ما بسیار مهم است، افزود:در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و برای حفظ سلامت مردم، مسیر منتهی به تفرجگاه منطقه بادامک پلدختر توسط اداره راهداری مسدود شد.

فرماندار پلدختر با تاکید بر این که مردم از رفتن به تفرحگاه بادامک خودداری کنند، گفت: تمام تفرحگاه‌ها از جمله بادامک و تالاب‌های این شهرستان تعطیل و نیروی انتظامی و سپاه از ورود افراد به این مناطق جلوگیری می‌کند و تمام تلاش بر این است که از حضور مردم در این تفرجگاه‌ها جلوگیری کنیم تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

رضاییان افزود: براساس تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع کرونا شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع احتمالی مردم به ویروس کرونا بقاع متبرکه و امامزادگان پلدختر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

او از شهروندان خواست برای پیشگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت عموم مردم در خانه بمانند و از حضور و رفتن در منطقه تفریحی بادامک خودداری کنند، زیرا این موضوع برای بسیاری از شهروندان زنگ خطر محسوب می‌شود.

فرماندار پلدختر افزود: افرادی که نسبت به سلامت خود و خانواده شان بی تفاوت باشند و به منطقه تفریحی بادامک پلدختر مراجعه کنند توسط ماموران انتظامی مجبور به بازگشت به خانه می‌شوند.

رضاییان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را مهمترین عامل قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا دانست و گفت: شهروندان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت خود در خانه بمانند و از سفر‌های غیر ضرور خودداری کنند، زیرا عدم مشارکت آنان منجر به اختلال در شکسته شدن زنجیره انتقال بیماری می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری پلدختر کورنا ویروس پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا منطقه بادامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پليس پیشگیری اساس تولید امنیت در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس‌پلیس پیشگیری فراجادر خرم‌آباد گفت: با توجه به رویکرد جدید و افق آفرین در حوزه پیشگیری ،پلیس پیشگیری اساس و مبنای تولید امنیت در جامعه‌ است و باید با نگاه بلند نظرانه در حفظ و حراست از حقوق مردم کوشا باشند.

سردار مویدی در جلسه  بهینه سازی و تعالی رفتار کارکنان کوپ پلیس پیشگیری فرماندهی  انتظامی لرستان،رضایت مندی مردم را اولویت بخش رفتاری پلیس پیشگیری عنوان کرد و افزود:آمادگی همراه با هوشیاری و در بخش خدمات هوشیاری با برخوردهای کریمانه اساس کار پلیش پیشگیری است.

در این مراسم از رئیس پلیس پیشگیری استان لرستان ۵ نفر از منتخبان کلانتری‌های استان تجلیل شد

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران رفسنجان برای بارش‌های پیش‌ رو/ مردم به مناطق کوهستانی نروند
  • تیم خرم آباد با شایستگی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های پلدختر رفع شد
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • مسدود شدن پل فلزی روستای دشتی
  • همایش هم اندیشی طوایف بهمئی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی
  • پليس پیشگیری اساس تولید امنیت در جامعه