Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@17:59:56 GMT

‌ ضرب الاجل استاندار لرستان به مهمانان نوروزی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۱۲۴۵

‌ ضرب الاجل استاندار لرستان به مهمانان نوروزی

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از توقیف و جریمه خودروهای پلاک غیربومی در استان خبر داد.

دکتر سید موسی خادمی اظهار کرد: همچنان تاکید می‌شود در این روزها هموطنان از هیچ جای ایران اسلامی مقصد لرستان را برای خود انتخاب نکنند،  چراکه هیچ تسهیلاتی در استانبرای پذیرایی و اقامت مسافران وجود ندارد.

 وی با بیان اینکه ورودی‌های استان کنترل و مسافران برگردانده می‌شوند، افزود: امیدوارم هیچ هموطنی با اجرای این طرح اذیت نشود چرا که اجازه ورود به استان داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار لرستان با اشاره به مسافران و احیانا کسانی که به عنوان مهمان وارد استان شده‌اند، گفت: توصیه می‌شود هر چه سریع‌تراستان را ترک کنند چراکه امکان دارد خودروی آنان توقیف و یا جرائمی برای آنان درنظر گرفته شود.

 وی تاکید کرد: اصل موضوع مردم هستند که باید از بیرون آمدن و رفتن به بازارها خودداری کنند.

 خادمی به رعایت مسائل و هشدارهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و با بیان اینکه رفتن مردم به طبیعت،  رعایت نکردنفاصله و ایجاد تجمع بسیار خطرناک است،  خاطرنشان کرد: تمهیداتی درنظر گرفته و مراکز طبیعی و تفرجگاه‌هایی که محل تجمع بوده تعطیل می‌شود؛  همچنین مسیرهای ورودی بسته خواهد شد.

 وی افزود: مردم لرستان همچنان که تاکنون در بحث مقابله با کرونا از حضور در مراسم‌ها و آیین‌های مهم مانند پنجشنبه آخر سال همکاری لازم را داشته‌اند در بحث سیزده بدر نیز همکاری کنند.

 نماینده عالی دولت در لرستان تصریح کرد: امیدوارم مردم برای آیین سیزده بدر و این چند روز تعطیلی برنامه‌ای برای اقامت درتفرجگاه‌ها و حضور در طبیعت برای خود تنظیم نکنند، چراکه این مراکز کنترل و مسدود خواهد شد.

خادمی در پایان با ابراز امیدواری از همکاری خوب مردم استان گفت: با رعایت و توجه مردم به توصیه‌ها در این دو هفته همه چیز به حالت عادی بر خواهد گشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه علیه کرونا كرونا همه با همه علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان

 سرهنگ مسلم مویدی گفت: زمین به عنوان بستر کلیه فعالیت‌های تولیدی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و از آنجا که میزان اراضی قابل کشت محدود است همه وظیفه داریم اراضی قابل کشت کشاورزی را حفظ کنیم.

فرمانده یگان امور اراضی استان ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیرو‌های منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

وی افزود: ضمن برخورد قانونی با متخلفان از طریق مراحل قانونی، شناسایی و تخریب به‌موقع ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در دستور کار واحد‌های یگان حفاظت اراضی استان لرستان است تا تبدیل شدن اراضی کشاورزی به ویلا و خانه باغ‌ها جلوگیری به عمل آید.

سرهنگ مسلم مویدی در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارشات مردمی اطلاع دهند یا با مراجعه با آدرس https://cms laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه
  • پاسخگویی بر خط استاندار لرستان به مطالبات مردمی
  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت
  • آموزش ایستگاهی ۴۰۰۰ نفر از مسافران مازندران