Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به اهدای اولین محموله اقلام بهداشتی اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران به بیمارستان‌های خراسان جنوبی گفت: اتاق‌های بازرگانی به نمایندگی از بخش خصوصی در کنار دیگر نهاد‌ها در صف اول مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور ایستاده است و برای تامین بخشی از تجهیزات پزشکی و اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهدای محموله اقلام بهداشتی به بیمارستان‌های خراسان جنوبی

احتشام با بیان اینکه اتاق بازرگانی بیرجند هم در راستای مسئولیت اجتماعی و باور‌های دینی و انسانی همچون اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور توان خود را در راستای هم افزایی و همیاری عمومی بخش خصوصی برای عبور از بحران کرونا در استان بکار گرفته، افزود: با تلاش‌های شبانه روزی تیم مشترکی از نهاد‌های مرجع بخش خصوصی و با همکاری فعالان اقتصادی و پیگیری‌های اتاق بازرگانی بیرجند کمک‌های اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران در ۱۴ بیمارستان خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه اقلام بهداشتی تهیه شده با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان به شهرستان‌های مختلف ارسال می‌شود تا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع شود، گفت: این اقلام شامل ۳۵۰ عدد کلاه، دو هزار و ۱۰۰ عدد لباس گان، ۷۰۰ عدد لباس اورآل، ۴۲۰ عددعینک یکبار مصرف و ۴۲۰ عدد شیلد محافظ صورت، یک هزار و ۴۰۰ عدد دستکش لاتکس، هزار و ۴۰۰ عدد دستکش معاینه و ۲ دستگاه ونتیلاتور پرتال است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند، با قدردانی از پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌های استان و کشور که در حال خدمات رسانی به مبتلایان ویروس کرونا هستند، افزود: پرستاران و پزشکان ما قهرمانان خط مقدم عبور از بحران کنونی در کشور هستند و اتاق بازرگانی همچنان در کنار بخش درمان برای گذر کشور از این بحران و شکست کرونا ایستاده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن کرونا ویروس اتاق های بازرگانی اتاق بازرگانی اقلام بهداشتی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت