Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سابق روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در شبکه جِم، ارکسترِ خواننده مقیم سرزمینهای اشغالی را رهبری کرد. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهدی وجدانی مدیر سابق روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در برنامه نوروز 1399 شبکه جِم حاضر شد و ارکستر یکی از خوانندگانِ ایرانیِ خارج نشین را رهبری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ژِنِ خوب» وجدانی را رهبر ارکستر ملی کرد

مهدی وجدانی در نخستین حضورش در شبکه جِم، ارکستر خواننده‌ای به نام امید سلطانی معروف به «امید» را رهبری کرد. این خواننده سال‌ها مقیم فلسطین اشغالی بوده و بارها اسرائیل را سرزمین صلح و سازش معرفی کرده است.

وجدانی مدتی است که ایران را ترک کرده و به ترکیه رفته است.

چند سال پیش هم حضور مهدی وجدانی در ارکستر ملی ایران حاشیه‌های بسیاری را ایجاد کرد. وجدانی در زمانی که علی اکبر صفی‌پور مدیرعامل بنیاد رودکی بود به عنوان رهبر مهمان به ارکستر ملی آورده شد. اما آنچه باعث ایجاد حاشیه شد سِمت‌های دولتیِ وجدانی بود.

وی در زمانی که رهبر ارکستر ملی ایران شد، همزمان سه سِمت دولتی هم داشت. وجدانی در آن زمان مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر و مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی نواحی هم بود.

بسیاری بر این عقیده بودند که وجدانی با تکیه بر روابط و لابی‌هایی که داشت، چوب رهبری ارکستر ملی ایران را به دست گرفت و در این مسیر از حمایت‌های معاون هنری وزیر در آن زمان و مدیرعامل سابق بنیاد رودکی به عنوان متولی ارکسترها استفاده کرد.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40,1430/CT7 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل موسیقی بنیاد رودکی معاونت هنری وزارت ارشاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل موسیقی بنیاد رودکی معاونت هنری وزارت ارشاد اسرائیل موسیقی بنیاد رودکی معاونت هنری وزارت ارشاد روابط عمومی معاونت هنری معاونت هنری وزارت ارکستر ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل، پایانه های حمل و نقل عمومی این منطقه تجهیز می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه اتوبوسرانی شهرک شهید باقری دو دهه است که در این محله احداث شده، عملیات تجهیز این پایانه از اواخر سال گذشته آغاز شده که با اقدامات صورت گرفته، عملیات بتن ریزی فونداسیون دیوار محوطه و ساختمان آن به اتمام رسید .

خدابخشی افزود: عملیات محصور سازی پایانه مذکور در راستای ایجاد امنیت و جلوگیری از تردد خودرو های شخصی و بعضا برخورد با ناوگان اتوبوسرانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین این معاونت نسبت به احداث ابنیه جهت ایجاد محل استقرار ناظر خطوط اتوبوسرانی در این پایانه نیز اقدام نموده که این امر منجر به نظم دهی بیش از پیش تردد ناوگان، کاهش سر فاصله اعزام ناوگان و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها و باعث افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ در پایان افزود: عملیات تجهیز سایر پایانه های حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان