Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«تقریبا یکماه پیش تاکید کردم که نباید وقت را از دست داد، دولت باید کاملا قاطعانه و در اسرع وقت قرنطینه‌ی شهرهای آلوده، منع رفت و آمد و تعطیلی ارگان‌های دولتی را با اتخاذ تدابیری که کمترین لطمه به مردم وارد شود را با نظر کارشناسان داخلی و خارجی اعمال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان ‌هم همانطور که هم در هیات رئیسه‌ی مجلس تاکید کردم و هم در گفتگو با مسئولین مرتبط تاکید داشتم، معتقدم با تصمیمات قطره‌چکانی و موقت به جایی نخواهیم رسید و همانطور که در بیشتر کشورهای دنیا انجام شد، محکم و قاطع باید برخورد کرد و کل کشور را در حالت آماده‌باش قرار داد والا ممکن است این ویروس تا ماه‌ها با ما همراه باشد و بسیاری از مسئولان ، پزشکان و مردم ما را از دست ما بگیرد.

درهمین راستا، طرحی به مسئولین وزارت بهداشت و حتی به دستگاه‌های استانی ارائه کردم و در جلسات جداگانه‌ای هم با استاندار آذربایجان‌شرقی ، امام‌جمعه‌ی محترم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار کرده‌ایم و پیشنهاد دادم که این طرح را در استان اجرایی کنیم. حتی سازوکار اجرای این طرح را می‌توان در مدت ۲ روز آماده کرد. در جلسه با نماینده ولی‌فقیه در استان هم گفتم که از امکانات سازمان تبلیغات اسلامی، جامعه روحانیت و ظرفیت ائمه جمعه در استان استفاده شده و مساجد را به عنوان پایلوت این طرح مورد استفاده قرار دهیم.

اما متاسفانه با این استدلال که مجبور به اجرای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم ، این طرح را اجرایی نکردند.»

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا مسعود پزشکیان تبریز قرنطینه ویروس کرونا کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی