Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امیرالمومنین شهرستان کرمان با ابراز تاسف از افزایش خودروهای غیربومی طی چند روز اخیر در سطح شهر کرمان گفت: گشت های سلامت در نقاط مختلف شهر این خودروها را کنترل می کند.

سرهنگ پاسدار محمدعلی نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به استقرار ۱۰ تیم گشت سلامت در سطح شهر کرمان به منظور بررسی خوردوهای با پلاک غیربومی در راستای مقابله با کرونا، افزود: پنج تیم موتوری و پنج تیم خودرویی این کار را با همکاری مرکز بهداشت و نیروی انتظامی انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت امیرالمومنین شهرستان کرمان گفت: ورودی شهر با هلال احمر و نیروی انتظامی و صرفا برای کنترل بیماری است اما  کنترل این خودروها در داخل شهر به عهده ما سپرده شد و ما نیز با بررسی ها و پرسش هایی که از صاحبان خودروها می کنیم آنان را به شهرهای خودشان برگشت می دهیم و اگر هم عبوری به سمت استان دیگری باشند، هدایت می کنیم.
 

 

وی با ابراز تاسف از افزایش خودروهای غیربومی طی چند روز اخیر در سطح شهر کرمان، علت آن را کاهش کنترل ورودی ها در روزهای ابتدایی سال نو دانست و اظهار داشت: با تصمیم جدی ستاداستانی مقابله با کرونا اما کنترل ها بیشتر شده و تیم های ما هم در نقاط مختلف و پرتردد شهر مستقر هستند و کنترل می کنند.

 




سرهنگ نظری با بیان اینکه بیشتر خودروهای دارای پلاک غیربومی متعلق به کسانی است که برای دیدن اقوام خود به کرمان آمدند؛ گفت: تعداد کمی از این خودروها هم متعلق به ساکنین در کرمان است اما در عین حال ما این گشت ها را تا فروکش کردن کرونا ادامه خواهیم داد.
 

 



 

وی در بخش دیگری از سخنانش آگاهی رسانی به مردم با استفاده از ظرفیت همه امکانات در خصوص کروناویروس را یکی از اقدامات سپاه شهرستان کرمان از آغاز شیوع کرونا عنوان و بیان کرد: این اقدام به درخواست شورای تامین استان انجام و محتوای اطلاع رسانی هم با تاییدیه مرکز بهداشت تولید شد.
 

 



فرمانده سپاه ناحیه حضرت امیر شهرستان کرمان کمک به دستگاه امنیتی و اطلاعاتی استان در راستای کشف کالای بهداشتی قاچاق و احتکار شده؛ تولید ماسک و نیز همکاری پایگاه های مقاومت بسیج با هیئت های مذهبی در ضدعفونی مراکز پرتردد و بعضی از ادارات زیر نظر مراکز بهداشت را از دیگر اقدامات قابل ذکر عنوان کرد.
 

 

 



وی درباره تولید ماسک توسط بسیجیان پایگاه های مقاومت اظهار داشت: در مجموع چهار کارگاه در کرمان، ماهان و راین به ظرفیت تولید روزانه سه هزار ماسک راه اندازی شد.

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: گشت سلامت سرهنگ نظری کرونا شهرستان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس