Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:51:10 GMT

توصیه‌های رهبر انقلاب برای استفاده از ماه شعبان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۱۹۹۶

توصیه‌های رهبر انقلاب برای استفاده از ماه شعبان

‍‍‍‍‍‍

همزمان با فراسیدن ماه مبارک شعبان، توصیه‌هایی از رهبر معظم انقلاب جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر از این ماه منتشر شده است. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ماه مبارک شعبان المعظّم فرا رسید؛ این ماه از آن جهت حائز اهمیت است که فرصتی روحی و معنوی جهت آمادگی برای ورود به با ارزش‌ترین ماه سال یعنی ماه مبارک رمضان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول گرامی اسلام(ص) دربارۀ این ماه فرمود: ماه شعبان، «شعبان» نامیده شد؛ زیرا روزى‌‌هاى مؤمنان در این ماه قسمت مى‌‌شود؛ إنَّما سُمِّیَ شَعبانُ لأِنَّهُ یَتَشَعَّبُ فیهِ أرزاقُ المُؤمِنینَ.

به مناسبت فرا رسیدن این ماه پر خیر و برکت، به توصیه‌هایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای استفاده بهتر از این ماه اشاره می‌کنیم.

این را همیشه باید به یاد داشته باشیم، از فرصت‌هایی که خدای متعال در اختیار ما قرار می‌دهد، حداکثر استفاده را بکنیم، یکی از این فرصت‌ها ماه مبارک شعبان است که ماه دعاست، ماه مناجات است، ماه توسل است، ماه انتظار است، یک نعمت بزرگ دیگر ماه مبارک رمضان است که نزدیک است، خیلی مناسبت است که در ماه شعبان خودمان را آماده کنیم برای ماه رمضان، ماه رمضان ماه ضیافت الهی است ...

ادامه سخنان رهبر معظم انقلاب را در فیلم زیر تماشا کنید.

توصیه‌های مهم پیامبر(ص) در مراقبت از اولین روز ماه شعبانباید برای دفع بیماری ها مجهّز به سلاح دعا شدقائم‌مقامی: بلایایی مثل "کرونا" باید توجه ما را به پروردگار عالم بیشتر کند

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT16 واژه های کاربردی مرتبط اهل بیت علیهم السلام امام خامنه‌ای ماه شعبان | شعبان المعظّم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل بیت علیهم السلام امام خامنه ای اهل بیت علیهم السلام امام خامنه ای ماه شعبان ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل در حال ارتکاب «نسل کشی» در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری اشغالی است

یکی از مقامات سازمان آزادیبخش فلسطین روز شنبه گفت که رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی در حال ارتکاب به "نسل کشی" در اردوگاه نور شمس در طولکرم در کرانه باختری است که شهدای بسیاری بر جای گذاشته است. 

مؤید شعبان رئیس کمیته مقاومت در برابر دیوار و شهرکسازی به خبرگزاری آناتولی گفت:محاصره از عصر پنجشنبه ادامه دارد. ارتش اسرائیل از هر طرف اردوگاه را محاصره کرده است. هیچ کس نمی‌تواند وارد آن شود یا از آن خارج شود. وضعیت به تمام معنا فاجعه بار و دشوار است.

شعبان خاطرنشان کرد: «نظامیان ارتش اسرائیل خانه‌های فلسطینی‌ها را با بمب‌های «انرگا» بمباران کردند که دو شهید برجای گذاشته است.

وی افزود: گمان می‌رود تعدادی از شهدا در خیابان هستند و نه آمبولانس و نه حتی شهروندان می‌توانند به آنها برسند.

جمعیت هلال احمر فلسطین روز جمعه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی همچنان از ورود آمبولانس‌ها به اردوگاه نورشمس در طولکرم در کرانه باختری جلوگیری می‌کند و در نتیجه مانع از انتقال مجروحان می‌شود.این مقام فلسطینی گفت ارتش اسرائیل ده‌ها تن از ساکنان این منطقه را دستگیر می‌کند.

شعبان از جامعه جهانی خواست تا برای نجات ساکنان این اردوگاه فوری مداخله کند و به تیم‌های پزشکی اجازه دهد تا برای تخلیه مجروحان وارد کمپ شوند.

شعبان گفت: همه ساکنان اردوگاه بدون غذا و برق گروگان گرفته شده اند و به دلیل محاصره و عملیات نظامی ادامه دار ارتباط با دنیای خارج قطع شده است.

اواخر روز پنجشنبه، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که ارتش بدون مشخص کردن هدف یا مدت زمان، اجرای «عملیات نظامی گسترده» را در اردوگاه پناهندگان نور شمس آغاز کرد.

گردان‌های شهدای الاقصی وابسته به حزب فتح و گردان‌های بیت‌المقدس، بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که در حال مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند.

به موازات ادامه جنگ علیه غزه از ۷ اکتبر، ارتش اسرائیل حملات و بازداشت‌ها را در کرانه باختری از جمله قدس اشغالی افزایش داده است.

بر اساس داده‌های فلسطینی و بین‌المللی، جنگ ویرانگر غزه منجر به شهید شدن بیش از ۳۴۰۰۰ نفر، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، شده است.

اسرائیل با وجود قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر آتش بس فوری به این جنگ ادامه می‌دهد. تل آویو همچنین با اتهام ارتکاب «نسل کشی» در دادگاه بین المللی دادگستری مواجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • اسرائیل در حال ارتکاب «نسل کشی» در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری اشغالی است
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست