Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:47:11 GMT

۶ فرد مبتلا به کرونا در ماکو ترخیص شدند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۰۵۹

۶ فرد مبتلا به کرونا در ماکو ترخیص شدند

دکتر رحیم صمدی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۹ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان، تاکنون ۶ نفر ترخیص شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در این شهرستان ثبت نشده‌است، اضافه کرد: همکاری و مشارکت مردم و ارگان‌ها با ضدعفونی و گندزدایی در شهر و روستا ها باعث قطع اشبوع ین ویروس در شهرستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: خانواده‌ها از تردد بی مورد در مکان‌های پردتردد شهر همچون بازار، فروشگاه‌ها و بازارچه های مرزی خودداری کنند و با نشستن در خانه‌ها از آلودگی به این ویروس در امان باشند.

به گزارش ایرنا پویش ۲۹۱۴ با هدف ماندن مردم آذربایجان‌غربی در خانه‌هایشان از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه به پیشنهاد استاندار آذربایجان‌غربی کلید خورد و بیشتر مردم در جای‌جای استان به این پویش توجه دارند.

کرونا قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

ماکو یکی از شهرستان‌های شمالی استان آذربایجان‌غربی است که تا ۲۸ اسفندماه تنها چهار فرد مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شده بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی ابتلا به بیماری بیمارستان خانواده ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه