Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هیدئو کوجیما یکی از مرموزترین و چالش برانگیزترین سازندگان عناوین رایانه‌ای در جهان است؛ این سازنده برای جلب توجه گیمر و بالاتر رفتن آمار فروش عناوین آینده خود همواره پیش از عرضه بازی‌های جدیدش دست به عرضه اطلاعاتی عجیب و بسیار گنگ می‌زند که باعث به وجود آمدن شایعاتی متعدد در فضای مجازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماه پیش و قبل از عرضه بازی Death Stranding، کوجیما تصاویری از این بازی را منتشر می‌کرد که گیمر با نگاه از هر زاویه به این تصاویر به موضوعی جدید می‌رسید که هیچ ارتباطی با برداشت قبلی‌اش از تصویر نداشت و عملا کوجیما از این طریق گیمر‌ها را گمراه و حس کنجکاوی آن‌ها را تحریک می‌کرد.

پس از عرضه بازی Death Strandig به تدریج حضور کوجیما نیز در فضای مجازی کمتر شد و تمرکز خود را روی عرضه بروزرسانی و بسته‌های الحاقی این بازی گذاشت. اما ظاهرا کوجیما باز هم قصد دارد گیمر‌ها را درگیر عنوان آینده خود کند و توجه‌ها را به سمت خود جلب کند.

هیدئو کوجیما به تازگی در صفحه توییتر خود تصویر جدیدی را منتشر کرده که این تصویر مربوط به یک تقویم نصب شده روی دیوار می‌شود. کوجیما در قسمت توضیحات این تصویر صرفا واژه مارس را نوشته است و از آنجایی که این تقویم به سال ۲۰۲۰ مبربوط می‌شود احتمالا باید در این ماه منتظر انتشار خبری از عنوان بعدی در حال ساخت توسط هیدئو کوجیما باشیم.

بیشتر بخوانید: از بال‌های تاریک تا شتاب در شهر؛ بهترین بازی‌های ایرانی را بشناسید

چندی پیش نیز کوجیما اعلام کرده بود که قصد دارد روی یک عنوان بزرگ کار کند که احتمالا ترسناک خواهد بود و همین موضوع احتمال اعلام خبری ساخت بازی جدید از سوی کوجیما در ماه مارس را به شدت افزایش می‌دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که کوجیما در این تاریخ قصد معرفی یک بسته الحاقی جدید برای بازی Death Stranding را داشته باشد؛ با این حال تا زمان انتشار توییتی جدید از سوی کوجیما نمی‌توان روی این موضوع نظر قطعی داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای هیدئو کوجیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم خیبر خرم آباد میزبان دریای بابل بود که در این بازی سهم خیبر چهار گل و سهم مهمان سه گل بود.

از حاشیه‌های این بازی می‌توان به اشتباهات مهلک بازیکنان اشاره کرد.

حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان نیز در ورزشگاه دیدنی بود.

خیبر هم اکنون با ۶۴ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • بازی «Viewfinder» در سبک معمایی منتشر شد
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • "قلیان اکسیژن"؛ بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • دیسکورد با دستور دادستانی فیلتر شد
  • دیسکورد فیلتر شد/ تیغ تیز فیلترینگ بر گردن گیمرها