Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران‌ جمهوری آمریکا با اعتراف به اینکه باب لوینسون (افسر بازنشسته پلیس فدرال آمریکا) که از ۱۳ سال پیش مفقود شده، مدت طولانی مریض بوده است، گفت: او پیش از دستگیری یا بازداشت دچار مشکل جدی بود.

دونالد ترامپ روز چهارشنبه در نشست خبری مربوط به بیماری کرونا این مطلب را در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که آیا از بیانیه خانواده باب لوینسون مطلع هستید یا خیر، مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوینسون افسر بازنشسته اف بی آی و تحقیق‌کننده بخش خصوصی بود که گفته می شود از سال ۲۰۰۷ به جزیره کیش سفر کرده و از آن به بعد مفقود شده است.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: من در این زمینه دخیل بودم. او و خانواده او خیلی خوب بود و هستند. من این بیانیه را دیدم. او سال ها پیش در ایران بود، به نظر نمی‌رسد این قولی باشد که داده‌ایم . ما افراد زیادی را برگرداندیم و هفته پیش هم دو نفر را به کشور بازگرداندیم.

ترامپ ادامه داد: اما باب لوینسون که خیلی عالی بود، مدت طولانی مریض بود و او پیش از دستگیری یا بازداشت دچار مشکل جدی بود. ما برای خانواده او بسیار متاسفیم اما من نمی‌پذیرم. آنها به ما نگفته اند که او مرده است اما افراد زیادی اینگونه فکر می کنند و من حس بدی در این باره دارم.

خانواده این افسر بازنشسته اف بی آی، عصر چهارشنبه و در بحبوحه فشار افکار عمومی جهانی علیه تروریسم اقتصادی آمریکا بیانیه‌ای منتشر کردند که بر این باورند این شخص در زندان ایران، مرده است.

از نظر آنها چه زمانی و چگونه این اتفاق افتاده است نا مشخص است اما می گویند که او پیش از همه‌گیری ویروس کرونا فوت کرده است.
خانواده لوینسون افزوده‌اند مقامات آمریکا هم جمع بندی آنها را قبول دارند.

علیرضا میریوسفی رایزن مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در این زمینه اظهار کرد: ایران همیشه تصریح کرده است که مقامات آن اطلاعی از موقعیت لوینسون ندارند و اینکه او در زندان ایران نیست.

وی افزود: این واقعیات تغییری نکرده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لوینسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود