Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@04:42:12 GMT

تعطیلی ۴۰ پمپ بنزین بخاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۲۰۶

تعطیلی ۴۰ پمپ بنزین بخاطر کرونا

تین نیوز

 هزینه های زیادی در آخر سال به جایگاه ها تحمیل شد و این در شرایطی است که میزان فروش جایگاه ها کاهش یافته و انتظار دارند که بسته حمایتی داشته باشند و این موضوع در توان وزیر نفت است؛ لذا ما انتظار کمک و حمایت داریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی گفت: در حال حاضر وضعیت جایگاه های سوخت مطلوب نیست و حداقل ۳۰ تا ۴۰ جایگاه در کشور تعطیل شده اند و ما خواستار حمایت دولت در این شرایط هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عطاپور، با بیان اینکه پمپ بنزین ها یکی از مکان هایی هستند که بیشترین احتمال انتقال ویروس کرونا را دارند، اظهار کرد: علی رغم اینکه جایگاه ها تا حد زیادی خود را آماده مقابله با این ویروس کرده اند اما از سوی دولت حمایت نشدند و این مساله مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است.

وی گفت: پس از افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین حق العمل که به جایگاهداران پرداخت می شود تغییری پیدا نکرد و همچنان بر اساس قیمت پارسال محاسبه می‌شود؛ این در حالی است که بیش از پنج ماه از اجرای این طرح می گذرد.

مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی با تاکید بر اینکه قول هایی مبنی بر پیگیری این موضوع داده می شود اما هنوز به نتیجه نرسیده است افزود: ما از وزارت نفت انتظار داریم که به فکر جایگاه ها باشند. در حال حاضر بسیاری از مجتمع های خدمات رفاهی بسته شده اند و منبع درآمدی ندارند و از جیب خودشان هزینه می کنند.

عطاپور اظهار کرد: هزینه های زیادی در آخر سال به جایگاه ها تحمیل شد و این در شرایطی است که میزان فروش جایگاه ها کاهش یافته و انتظار دارند که بسته حمایتی داشته باشند و این موضوع در توان وزیر نفت است؛ لذا ما انتظار کمک و حمایت داریم.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از جایگاه ها مشکل پیدا کرده اند و در آستانه تعطیل شدن هستند، گفت: برای مقابله با بحران کرونا بسیاری از جایگاه ها به ماسک و دستکس مجهز شده اند؛ حتی در برخی جایگاه ها شاهد افزایش تعداد اپراتورها هم هستیم و تمام این ها در شرایطی اتفاق افتاده که هیچ کدام از جایگاه ها از سوی دولت حمایت نشده اند.

او با بیان اینکه در این شرایط لازم است که وزیر نفت نگاه ویژه‌ای به جایگاه ها داشته باشد، گفت: در چند جایگاه‌ اپراتورها لباسی مشابه فضانوردان تهیه کردند که این سلیقه جایگاه‌دار است و ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا الزامات وزارت بهداشت را رعایت کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جایگاه های سوخت ویروس کرونا جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا

به گزارش صدای ایران از  رکنا، سردار سهام صالحی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل یکی از شهروندان در بخش امام حسن (ع)، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات و اقدامات پلیسی پس از شناسایی هویت قاتل و همدستانش ،آنها را در کمتر از 18 ساعت در مخفیگاه خود طی یک عملیات ضربتی دستگیر نمودند.

جانشین انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل، درگیری با مقتول به دلیل اختلاف و نزاع بر سر محل استقرار قایق های مسافربری تفریحی نوروزی در دریا بوده است، خاطر نشان کرد: متهمین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در تلاش بوده و در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • «تاول‌های سرخ» در انتظار حمایت است/روایتی ازبمباران شیمیایی نودشه