Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:31:09 GMT

ورود مرغ زنده به خرم آباد ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۲۵۵

ورود مرغ زنده به خرم آباد ممنوع شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مراد بیرانوندمدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان مصرف مرغ گرم در بازار خرم‌آباد به دلیل مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز عمده مصرف همچون رستوران‌ها و تالار‌ها کاهش داشته است.

او تصریح کرد: با هماهنگی و دستور فرماندار خرم‌آباد و پیگیری و مساعدت تعاونی مرغداران، شبکه دامپزشکی و پاسگاه‌های انتظامی از ورود مرغ زنده و محموله‌های مرغ کشته بدون مجوز به خرم‌آباد جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد با بیان اینکه عمده فروشان سطح شهر از کشتارگاه‌های خرم آباد نیاز روزانه خود را تا رفع بحران تامین کنند افزود: کشتارگاه‌های شهرستان نیز بر اساس لیست و با اولویت اقدام به کشتار نمایند.

بیرانوند ادامه داد: مدیریت جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی لیستی از جوجه ریزی بهمن ماه را با اولویت مرغ آماده کشتار با تاریخ جوجه ریزی بالاتر از ۵۰ روز تهیه و در اختیار کشتار گاه‌ها قرار دهند.

او با اشاره به اینکه توجه به کشتار مرغ سایز (۱.۵ تا ۱.۸۰۰) کیلو گرم باید در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قرار گیرد اظهار کرد: ۲ واحد کشتارگاه افلاک طیور و پر طلایی خرم آباد که شرایط نگهداری و کشتار مرغ سایز را دارند در اسرع وقت نسبت به انعقاد قرار داد کشتار با شرکت پشتیبانی اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد افزود: به منظور جلوگیری از ضرر مرغداران و ادامه روند تولید در دوره‌های بعد، شرکت پشتیبانی دام استان اعلام آمادگی کرده که تا پایان بحران موجود بدون سقف اقدام به خرید مرغ سایز خواهد کرد.

بیرانوند ادامه داد: هم اکنون چهار کشتارگاه سطح استان در حال خرید و کشتار می‌باشند، مرغداران متقاضی می‌توانند با هماهنگی اتحادیه استان نسبت به تحویل مرغ سایز خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/ر

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کرونا ویروس جهاد کشاورزی خرم آباد مرغ سایز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد

به گزارش قدس خراسان، مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر «احمدآباد صولت» و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.

باقر خدادادی اضافه کرد: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.

وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می‌توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات