Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@15:06:18 GMT

هنرمندان با هنر خود شادابی را به جامعه تزریق کنند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۴۴۶

هنرمندان با هنر خود شادابی را به جامعه تزریق کنند

محدثه قافله باشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش سهم من در بحران کرونا، افزود: امروز فضای مجازی این فرصت را فراهم کرده تا بسیاری از فعالیت‌های هنری از این طریق باز نشر داده شود.
وی با بیان اینکه هنرمندان هم بخشی از جامعه هستند،اظهار داشت : هنرمندان باحضور در فضای مجازی با امید آفرینی و همدلی با مخاطبان می توانند، با ارسال پیام های امید بخش در قالب هنر شرایط اجتماعی مضطرب را دگرگون کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هنرمند قزوینی ادامه داد: هم اکنون جمعی از هنرمندان گرافیست و طراح در فضای مجازی دست به‌کار شده‌  و با راه‌اندازی پویش گرافیک علیه کرونا در تلاش هستند تا به زبان هنر از شیوع هرچه بیشتر این ویروس در کشور جلوگیری کنند.
وی افزود: همچنین انجمن هنرهای تجسمی و کانون طراحان گرافیک استان قزوین نمایشگاه مجازی هر هنرمند یک اثر هنری در حال برگزاری دارد که بسیاری از هنرمندان در این پویش بصورت خودجوش شرکت کردند.
قافله باشی خاطر نشان کرد: کرونا یک بحران جهانی است که همه ما را دچار کرده و امیدوارم هرچه زودتر مرتفع شود و مردم بتوانند به فعالیت روزمره خودشان برگردند.
وی با اشاره به پویش در خانه می مانیم ، گفت: از شروع این بیماری تا کنون تمامی فعالیت های هنری ام را در بیرون از خانه تعطیل کرده و طراحی های خود را در منزل انجام می دهم و تا حد امکان سعی کردم بیرون از خانه حضور نداشته باشم .
وی خود قرنطینگی را فرصت مناسب برای انجام کارهای نا تمام دانست و افزود: شاید سالهاست که بسیاری از ما عکس های خود را دیگر در آلبوم ها  نمی گذاریم و در دوربین و گوشی ها انباشته شده این دوران بهترین فرصت برای آرشیو عکس های خانوادگی است تا بعداز کرونا بتوانیم آنها را چاپ و در البوم قرار دهیم .
وی تاکید کرد : از مردم می خواهم در خانه بمانند و کمک کنند هر چه سریعتر وضعیت جامعه به روال عادی خود برگردد.
این هنرمند گرافیک تصریح کرد: دولت در این شرایط باید تا حد امکان از همه افرادی که در این شرایط، کسب و کارشان دچار اختلال و مشکل شده حمایت کند و با تعطیل کردن مدت مشخص موجب قطع  زنجیره انسانی درجامعه شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه دوربین فضای مجازی گرافیک هنرهای تجسمی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا با حضور در حوزه هنری خراسان شمالی با تعدادی از بانوان هنرمند تصویرساز، نویسنده، طراح و عکاس استان با آثار و تولیدات هنری آنها آشنا شد.
وی به سلامت گذشتن انقلاب از توطئه‌های بیشمار دشمنان را از برکات جنگ عنوان کرد و افزود: جنگ برای اهلش سخت نبود، رزمندگان با داشتن روحیه ایثار و رشادت توانستند روز‌های سخت جنگ را تبدیل به فضایی روحانی و معنوی کنند که تحمل آن سهل و آسان شود.
اکرم صدیقی رئیس حوزه هنری استان، ضمن خوش‌آمد گویی و تشکر از حضور ارزشمند نماینده ولی فقیه و بانوان هنرمند، بیان کرد: نگاه ریزبین و حساس بانوان منجر به خلق دیدگاه نو در تولید آثار هنری می‌شود که باید به تربیت و تقویت آن بپردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان