Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، یکی از مهم ترین نکته در مورد 5 گزینه برتر پرسپولیس در لیگ نوزدهم حضور سنگربان دوم این تیم در بین برترین ها می باشد به طوری که بوژیدار رادوشوویچ نسبت به بیرانوند نمره بهتری کسب کرده و در ترکیب منتخب جا گرفته است.

 

در خط دفاع نیز شجاع خلیل‌زاده بالاتر از سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان جزو پنج نفر برتر پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نوراللهی نیز با توجه به فرم ایده‌آلی که در لیگ نوزدهم داشته بهترین نمره‌ را در خط هافبک به دست آورده است.

 

 

وحید امیری نیز در خط فوروارد عملکرد قابل قبولی داشت و بالاتر از علیپور بهترین نمره را گرفت. و اما ستاره پنجم سرخ‌ها که دل هواداران را به دست آورد کسی نیست جز مهدی ترابی که قهرمانی نیم فصل پرسپولیس مدیون امتیازاتی است که این بازیکن به دست آورد.

 

صدرنشین لیگ حالا با کسب میانگین ۷.۳۳ امتیاز نسبت به باقی تیم‌ها عملکرد بهتری داشته است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فوروارد بازیکن ورزشی پرسپولیس گل محمدی ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی اورتون به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و به یاد ماندنی موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 شکست دهد.

پالمر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کند و علاوه بر این توانست یک رکورد شخصی را هم به نام خودش ثبت کند که اهمیت بسیاری برای او خواهد داشت. 

این ستاره جوان انگلیسی با چهار گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند به هالند در صدر جدول بهترین گلزنان حال حاضر لیگ برتر رسید و در کنار او رقابت سختی را برای کسب جایزه کفش طلایی که به بهترین گلزن هر فصل اهدا خواهد شد می‌جنگد. 

هالند و پالمر با 20 گل زده در صدر این جدول قرار دارند، اولی واتکینز از چلسی با 19 گل دوم است و محمد صلاح هم با 17 گل زده در این فصل در جایگاه سوم قرار دارد.»

دیگر خبرها

  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • ماری: من و یوکیچ بدون شک، بهترین زوج هستیم
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس
  • ملوانی که «زبل» نبود
  • بهترین بازیکن بعد از عید استقلال | امسال، سال این خارجی است