Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:45:38 GMT

روستا‌های استان سمنان ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۵۸۸

روستا‌های استان سمنان ضدعفونی شد

سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: نیرو‌های بسیجی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، روستا‌های استان را ضدعفونی کردند.

او افزود: اماکن پرتردد شهر‌های استان سمنان هم، در چهار مرحله ضدعفونی و گندزدایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقیان همچنین از مشارکت بسیجیان در ضدعفونی پنج بیمارستان استان سمنان هم خبر داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه سپاه استان در قرارگاه زیستی برای کمک به جمعیت هلال احمر در کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها برای قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا نیرو‌های بسیجی را در اختیار این جمعیت قرار داده است تا در کنار نیرو‌های انتظامی و هلال احمر کار تب سنجی و کنترلی انجام شود.

او با بیان اینکه برای حوادث طبیعی دیگر هم سپاه و بسیج آمادگی کامل برای کمک به هلال احمر را دارد تصریح کرد: در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا یکی از تیم‌های بسیج ادارات در مبادی شهری قرار دارد که در این تیم‌ها به هلال احمر کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران مبارزه با کرونا هلال احمر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه پنج شنبه در نشست با مدیرعامل و شورای معاونین هلال احمر استان سمنان به میزبانی این جمعیت ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با رشد چشمگیر همراه بود، ابراز داشت: از این اعتبارات برای رفع کمبودها و دغدغه‌های استان استفاده خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه هلال احمر یکی از مواردی که باید از اعتبارات سفر بهره مند باشد، افزود: توجه به زیرساخت و تجهیز امکانات اولیه پایگاه‌های امداد و نجات موارد مهمی که نفع عمومی را در پی دارد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تکمیل و تجهیز امکانات هلال احمر استان در دستور کار است، ابراز داشت: اقدامات، امداد رسانی و ارائه خدمات بر پایه به روز شدن امکانات نیروهای امدادی است.

هاشمی از حضور بسیار پررنگ و ارزنده مجموعه جمعیت هلال احمر استان در ایام تعطیلات نوروز تقدیر کرد و افزود: امدادگران و نجات گران استان با کمترین امکانات بهترین و بیشترین خدمات را به مسافران و زائران ارائه کردند و این شایسته قدردانی است.

وی حضور به موقع امدادگران در سوانح و حوادث، برای آسیب دیدگان و مصدومان تسکین دهنده و آرامش بخش خواند و بیان کرد: خدمت رسانی، افزایش امید، اعتماد آفرینی و مراقب از جان مردم اقدام مهم از سوی امدادگران و نجات گران است.

کد خبر 6088755

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان