Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: در ۲۴ساعت گذشته شایعه ای مبنی بر تعطیلی جایگاههای سوخت در کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده منتشر شد. در این اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان آمده است: به اطلاع مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد می رساند که متاسفانه در فضای مجازی شایعه تعطیلی جایگاه‌های سوخت در حال پخش است که بدین وسیله تکذیب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: تمامی جایگاه‌های سوخت فعال بوده و هیچ گونه کمبودی جهت ارائه سوخت وجود ندارد . بنابراین از مردم شریف استان خواهشمند است به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سوخت فضای مجازی تکذیب شایعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران با بیان اینکه مردم این استان در تاریخ این سرزمین حماسه آفرینی های زیادی از خود به یادگار گذاشتند افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس بیشترین اعزام به جبهه ها را به لحاظ جمعیت داشتند. امیر موسوی با اشاره به نبوغ سیاسی مردم این استان در سالهای اخیر نیز گفت: مردم این استان بیشترین آمار را به لحاظ شرکت در انتخابات های مختلف را در کشور دارند و این نشان از پایبندی مردم این منطقه به آرمان ها و ارزش های جمهوری اسلامی ایران است.  وی حماسه آفرینی مردم گچساران در تاریخ 19 بهمن 57 را برگ زرینی در تاریخ انقلاب دانست و عنوان کرد: تاریخ این دیار مملو از رشادت ها ، فداکاری ها و شجاعت های زیادی است و این حکایت از سرافرازی و سربلندی مردم این مرز و بوم دارد.  فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران شجاعت و فداکاری را بارزترین ویژگی مردم کهگیلویه و بویراحمد دانست و اضافه کرد: تاریخ هر دیار از حماسه آفرینی ها و فداکاری های افراد شجاع و فداکار  خود به نیکی یاد می کند.  امیر موسوی با بیان اینکه قبرهای زیادی در مرزهای کشور وجود دارد که جان خود را برای دفاع از این مرز و بوم فدا کردند عنوان کرد: نه تنها ما بلکه آیندگان نیز از این افراد به نیکی یاد می کنند و برای همه نسل های آینده قابل احترام هستند.  وی با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق توسط جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: علیرغم اینکه ایران اسلامی چهاردهم اسفند ماه اعلام کرد که این عملیات را انجام می دهد آنها از همه تجهیزات و توان خود برای مقابله با این عملیات استفاده کردند اما جمهوری اسلامی ایران ماموریت خود را به خوبی انجام داد و این را به دنیا ثابت کرد که هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است.  امیر موسوی تاکید کرد: علیرغم اینکه صدها مسافرت هوایی غیرنظامی، اقتصادی و ... در منطقه در حال انجام بود این عملیات چنان دقیق انجام شد که دنیا را متحیر کرد و آنها به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی بردند.  فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حدود پنجاه سال پیش یک ناو آمریکایی وقتی در منطقه تردد می کرد همه دست به سینه می ایستادند گفت: اکنون آمریکا وقتی اتفاقی در منطقه می افتد به جمهوری اسلامی ایران اعلام می کند که ما در این اتفاق دخل و تصرف یا مشارکتی نداشته ایم.  وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تهدیدها را در زمان و مکان مناسب دقیق و کوبنده جواب می دهد و این پیامی است برای همه دشمنان جمهوری اسلامی ایران .  امیر موسوی از برگزار کنندگان این اجلاسیه تشکر کرد و اضافه کرد: برگزاری این یادواره ها نشان از آن دارد که مردم شهدای خود را فراموش نمی کنند و یاد و نام آنها همیشه زنده است همچنین فرهنگی ایثار و شهادت در دل این دیار جاری و ساری است .  وی گفت: تاریخ همیشه از پدران و مادران شهدا و همچنین جان برکفان این دیار به نیکی یاد می کند چرا که آنها برای دفاع از مال ، جان و ناموس و وطن خود همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند . 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • شوخی گلزار با مردم
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند