Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عیسی مهدوی روز پنجشنبه اظهار کرد: دولت به محض شیوع ویروس کرونا از تمام توان خود برای مهار آن استفاده کرد و در تجهیز بیمارستان جدید تالش نیز که امروز به نحو احسن خدمات رسانی می کند، گام مهمی برداشت.

وی افزود: بیمارستان جدید تالش به زودی با تامین چند نوع دستگاه و تجهیزات مرتبط پزشکی به بهره برداری کامل خواهد رسید و توجه و تلاش دولت تدبیر و امید و مسئولان کشوری، استانی و محلی در تقویت سیستم درمانی قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهرستان تالش با ایجاد گروه خیران و همکاری و همراهی بازاریان، مسئولان بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران اقدامات مثمر ثمری در مقابله با کرونا انجام شده است و تلاش ها نباید کمرنگ تلقی شود.

فرماندار تالش گفت: بیش از ۱۹۰ کشور درگیر بیماری کرونا هستند و همه در مقابله با آن، شبیه هم عمل می کنند و در کشورمان با همراهی و همدلی مردم گرانقدر، بهتر از سایر کشورها شاهد مقابله با کرونا هستیم.

بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی جدید این شهرستان در ۲۴ اسفند ماه با اختصاص اعتبار توسط معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه دایر شده و بیمارستان قبلی تالش همچنان برای پذیرش و درمان بیماران فعال است.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۱۹۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امارات متحده عربی بهداشت و درمان خانواده سوئد آمریکا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک

فرماندار جاسک با تشریح آسیب‌های سیل به این شهرستان از جان باختن ۲ جوان به علت بی احتیاطی و پریدن در گودال آب خبر داد. - اخبار استانها -

علی مهرانی فرماندار جاسک در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: متاسفانه در اثر بی‌احتیاطی و پریدن در گودال آب به منظور شنا، 2 جوان جاسکی جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر اینکه علت مرگ این دو جوان ارتباطی به سیلاب نداشته است، افزود: بر اثر بارش‌های روز گذشته و جمع شدن آب در یک گودال، دو جوان جاسکی تصمیم می گیرند با پریدن در این گودال شنا کنند اما متاسفانه در عمق این گودال و گل و لای آن گیر می‌کنند و جان خود را از دست می‌دهند.

مهرانی گفت: در روزهای اخیر شاهد بارش های قابل توجهی در شهرستان جاسک بودیم که در نتیجه آن چند مسیر مواصلاتی مسدود شد که خوشبختانه عملیات بازگشایی انجام شد هم‌اکنون تنها در برخی محورهای فرعی برخی انسداد مسیر وجود دارد که همکاران در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

وی تصریح کرد: برق نیز در بخش لیردف دچار مشکلاتی است که همکاران شرکت برق به منطقه اعزام شده‌اند و این مشکل نیز به زودی حل می‌شود.

فرماندار جاسک گفت: روز گذشته به علت خطرات ناشی از سیلاب، چهار روستا که پایین دست سد این شهرستان بودند تخلیه اضطراری شدند و 170 خانوار در مناطق امن اسکان یافتند، اما خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته علی‌رغم وجود سیل، خسارتی به روستاها و منازل مردم وارد نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آسمان جاسک نیمه ابری است و بازش باران نداریم اما همچنان احتمال بارش وجود دارد و مردم به هشدارهای هواشناسی توجه لازم داشته باشند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش