Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر کردکوی و علی‌آبادکتول آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از روز گذشته در سطح استان گلستان آغاز شده بود امروز در سطح شهر کردکوی ادامه بافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت استان از سوی نیروی زمینی سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی به منظور گندزدایی، ضدعفونی معابر و نقاط آلوده و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

این عملیات با محوریت تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان، گروه ۴۵ مهندسی رزمی جواد الائمه (ع) و یگان ۶۰ رزهی عماریاسر در شهرهای گرگان، علی‌آبادکتول و کردکوی اجرا می‌شود.

 

عملیات دفاع بیولوژیک در کردکوی

 

روز گذشته این عملیات در سطح شهر گرگان، مراکز درمانی، بیمارستان پنج آذر گرگان، خیابان‌های امام خمینی (ره)، ولی‌عصر (عج) و معابر پرتردد این شهر انجام گرفت.

در ادامه عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت استان صبح امروز نیز در شهرستان‌های علی‌آبادکتول و کردکوی در حال انجام است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان روز گذشته در حاشیه عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح شهر گرگان گفت: هدف رزمایش بیولوژیک قطع زنجیره بیماری کرونا در سطح استان گلستان است.

سردار ملک‌شاهکویی اظهار کرد: ما با برگزاری این رزمایش به دنبال قطع زنجیره بیماری کرونا در این استان هستیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که قبل از پایان تعطیلات غربالگری استان پایان یابد.

فرمانده سپاه نینوا  استان گلستان گفت: مردم همکاری کنند سیر نزولی بیماری کرونا در استان ادامه داشته باشد.

سردار ملک‌شاهکویی افزود: در کردکوی، گرگان و علی‌آبادکتول شیوع بیشتری از این بیماری داریم.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی زمینی سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان آغاز عملیات دفاع بیولوژیک شهدای پاسداران انقلاب اسلامی نیروی زمینی سپاه علی آبادکتول استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید