Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ گفت: تعویق المپیک فرصت بیشتری برای تمرین در اختیار ما می‌گذارد، اما نباید فراموش کنیم که این فرصت در اختیار رقبای ما که امکانات بهتری دارند هم قرار دارد. تاریخ انتشار: 10:01 - 07 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۲۱۲

الهام هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره تعویق بازی‌های المپیک اظهار داشت: تا یک ماه پیش تمرینات و نحوه آماده‌سازی ملی‌پوشان تیراندازی به خوبی پیش می‌رفت و در آخرین مسابقه برون‌مرزی هم نتیجه خوبی توسط تیراندازان کسب شد، اما متاسفانه بعد از آن بخاطر شیوع کرونا تمرینات و مسابقات ما هم تحت تاثیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به‌هرحال اتفاقی است که افتاده و ما باید آن را به فال نیک بگیریم. عقب افتادن المپیک فرصت بیشتری برای تمرین در اختیار ما می‌گذارد، اما نباید فراموش کنیم که این فرصت در اختیار رقبای ما که امکانات بهتری هم دارند، گذاشته شده و ما برای استفاده بهینه از این فرصت، قطعا نیاز به امکانات بیشتری برای تمرین ایده‌آل تا زمان برگزاری المپیک خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ تصریح کرد: منتظریم تا فدراسیون جهانی تاریخ جدید مسابقات ورلدکاپ امسال را اعلام کند. تیراندازان هر سال چهار ورلد کاپ پیش‌رو داشتند، اما برای امسال ۳ مسابقه جام جهانی به همراه مسابقات آزمایشی المپیک توسط فدراسیون جهانی تیراندازی در نظر گرفته شده بود و قرار بود همه آنها قبل از المپیک برگزار شوند که به دلیل شیوع گسترده این ویروس یکی از آنها به تعویق افتاده و یکی کنسل شده بود، تاریخ قطعی بقیه هم مشخص نیست.

هاشمی خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های ما به‌هم خورده و باید دید تکلیف مسابقات چه می‌شود تا وضعیت اردو‌ها و برنامه‌های تیم ملی هم مشخص شود. فعلأ هیچ اردوی متمرکزی نداریم؛ قرار بود بعد از پنج روز تعطیلات عید، تمرینات در خانه را از سربگیریم که با توجه به تعویق یک‌ساله المپیک، تعطیلات عید را تا ۱۵ فروردین افزایش دادیم، اما طی صحبتی که دیشب با بچه‌ها داشتم از آنها خواستم تمرینات بدنسازی را بطور جدی و بدون وقفه پیگیری کنند و برای تست آمادگی جسمانی در روز اول شروع اردو آماده باشند.

بیشتر بخوانید: شاهین‌طبع: تعویق المپیک فرقی به حال ما نداشت/ باید درباره برنامه‌های آینده بسکتبال صحبت کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک الهام هاشمی تیراندازی بیشتری برای تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس

بازگشت کوین یامگا به تمرینات استقلال، خبر خوبی برای هواداران آبی محسوب می شود.

طرفداری | انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

کوین یامگا با چشم بند

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد