Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگویی عیدانه گفت: فیش حقوقی بنده از مجلس شورای اسلامی حدود ۷ میلیون تومان است و البته بنده اگر به عنوان هیات علمی در دانشگاه تدریس کنم حقوقم بیشتر خواهد بود.

بخش هایی از این گفتگوی عیدانه را بخوانید؛

با همسرتان چگونه آشنا شدید؟

بنده و همسرم از طریق اقوام آشنا شدیم.

چه سالی ازدواج کردید؟

سال ۱۳۶۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند فرزند دارید؟

من سه فرزند دختر دارم که بزرگترین آنها متولد سال ۱۳۶۵ بوده و کارشناس ارشد معماری است، دومین دخترم متولد سال ۱۳۶۷ بوده و مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و آخرین فرزندم هم متولد سال ۱۳۷۹ بوده و امسال در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شد.

مهریه همسرتان چقدر است؟

مبلغ ۱۰۰ هزار تومان که عرف آن زمان‌ بود.

 معمولا به خانواده چه چیزی عیدی می‌دهید؟

بنده هرسال برای هرکدام از فرزندانم مبلغ ۵۰ هزار تومان را میان صفحات قرآن کریم قرار داده و هنگام تحویل سال به آنها عیدی می‌دهم.

با توجه به شیوع کرونا و قرنطینه بودن در خانه اکنون که بیشتر در منزل حضور دارید بیشتر به چه کارهایی می‌پردازید؟

 من به دلیل مسئولیت‌های کاری که دارم وقت کمی را به خانواده اختصاص می‌دهم و الان بهترین فرصت هست تا در کنار آنها باشم و همچنین به کارهای عقب افتاده و مطالعه بپردازم. همچنین به پیام‌های موکلان پاسخ داده و به امور آنان می‌پردازم چرا که حدود ۵ هزار پیامک در گوشی‌ام مانده بود که فرصت نداشتم آنها را بررسی کنم و بخشی از روز هم به برقراری تماس تلفنی با مسئولان و پیگیری مشکلات مردم می‌پردازم.

در چه دانشگاه و چه رشته‌ای درس خوانده اید؟

من دوره دکتری خود را در رشته برنامه ریزی درسی در دانشگاه علوم تحقیقات سپری کرده ام.

قبل از ورود به عرصه سیاست مشغول به چه کاری بودید و چه شد که وارد سیاست شدید؟

من در عرصه سیاست حضور داشته ام، اما این گونه نبوده که مسئولیتی داشته باشم، قبلا در آموزش و پروش به عنوان یک فرهنگی مشغول بوده ام و با توجه به شرایطی که در مجلس ششم وجود داشت تصمیم گرفتم که در مجلس هفتم کاندید شده و به پارلمان بیایم.

فیش حقوقی شما چقدر است؟

فیش حقوقی بنده از مجلس شورای اسلامی حدود ۷ میلیون تومان است و البته بنده اگر به عنوان هیات علمی در دانشگاه تدریس کنم حقوقم بیشتر خواهد بود.

حاضرید اموال خود را شفاف بیان کنید؟

بله من اولین کسی بودم که دارایی هایم را در سامانه ثبت اموال ثبت کردم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ حجت الاسلام قاسم روانبخش و محمدمنان رئیسی منتخبان مردم شریف قم در مجلس امروز با حضور در شهر دستجردمسائل مشکلات مردم بخش خلجستان را با حضور امام جمعه و سایر مسئولان بررسی کردند.

 عدم اختصاص زمین ملی به طرح نهضت ملی مسکن، وجود برخی واحد‌های صنعتی و همچنین راهکاری های حل مسائل مربوط به آب و برق و درمانگاه و جاده در این سفر بررسی شد. 

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل