Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۲۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، تردد در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روز قبل ۱۱.۵ درصد افزایش یافته است. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعبه‌های راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوعِ ذکر شده در اطلاعیه،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2320 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، تردد نسبت به روز قبل 11.5 درصد افزایش یافته است. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 12.5 درصد، اوج تردد بین ساعت‌های 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعت‌های 4 الی 5 صورت‌پذیرفته است.

محورهای دارای بیشترین  تردد طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر بوده است:

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,81/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین تا ساعت شش صبح روز شنبه یکم اردیبهشت در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب بعدازظهر امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته این استان در محورهای مواصلاتی اظهار کرد: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه یکم اردیبهشت ماه سال‌جاری در محورهای مواصلاتی استان به اجرا درمی‌آید.

وی با بیان اینکه به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت شش صبح روز شنبه آتی در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است، افزود: همچنین تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و اعمال محدودیت قطعی تردد در این محور در روز جمعه سی ویکم فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت دو بعدازظهر از آزاد راه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: از ساعت سه بعد از ظهر از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل، از ساعت پنج بعدازظهر از مرزن آبان به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک‌طرفه شده و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن آباد دوطرفه می‌شود.

جهان تاب با اشاره به اینکه ضمن اینکه در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، گفت: طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهای که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت ۱۲ ظهر از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها چون انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه از این محور ممنوع است، تصریح کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی این استان را دارند، خواستار شر تا ضمن مدیریت سفر خود و رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 745809

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • تردد روان در جاده های فارس
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی