Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد در این اطلاعیه آمده است:به اطلاع مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد می رساند که متاسفانه در فضای مجازی شایعه تعطیلی جایگاه‌های سوخت در حال پخش است که بدین وسیله تکذیب می شود.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: تمامی جایگاه‌های سوخت فعال بوده و هیچ گونه کمبودی جهت ارائه سوخت وجود ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین از مردم شریف استان خواهشمند است به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

۴۶

کد خبر 1369136

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ۱۰ پالایشگاه نفت کشور در حال کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت هستند.

به گزارش شانا، علی سلاجقه ظهر امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گام اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، گفت: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

وی با تأکید بر اینکه حداقل استاندارد بنزین مصرفی کشور باید یورو ۴ باشد، تصریح کرد: ما به‌دنبال رعایت این حداقل در همه کشور هستیم.

به گزارش شانا، در اجرای پروژه‌های کیفی‌سازی که برای همه پالایشگاه‌های کشور به استثنای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس که خوراک آن میعانات گازی است، دو هدف کیفی‌سازی انواع فرآورده‌ تولیدی در پالایشگاه‌های کشور و کاهش نفت کوره به‌صورت موازی دنبال می‌شود.

بر اساس قانون هوای پاک نیز بنزین توزیعی در کلان‌شهرهای کشور باید استاندارد یورو ۴ را داشته باشد که این مهم در حال انجام است، خودروهای ایرانی در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش به‌طور میانگین ۱۲ لیتر بنزین مصرف می‌کنند که این عدد در استاندارد جهانی ۳ تا ۴ لیتر است، بنابراین هر چقدر هم سوخت با کیفیت بالا در اختیار خودروها قرار گیرد، باز هم احتراق بالا باعث آلودگی هوا خواهد بود.

با این حال، توجه به ارتقای تولید سوخت در پالایشگاه‌های کشور در اولویت قرار دارد و اکنون بیشتر پالایشگاه‌ها طرح‌های ارتقای کیفیت را در دستور کار خود دارند. نکته مهم آن است که بنزین حتی اگر با کیفیت‌های بالا تولید شود هم در خودروهایی با موتورهای قدیمی ایجاد آلودگی خواهد کرد، بنابراین در کنار افزایش کیفیت سوخت، توجه به بهینه‌سازی مصرف خودروها نیز باید انجام شود.

جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرودرین‌ماه امسال در تشریح تازه‌ترین وضع طرح‌های توسعه‌ای این شرکت گفته بود: سال ۱۴۰۲ طبق تکالیف قانون بودجه سال ۱۴۰۱، اجرای طرح‌های کیفی‌سازی در همه پالایشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت و طرح جامع ارتقای کیفی نفت کوره نیز طراحی و با برگزاری ۱۱ نشست ماهانه در همه پالایشگاه‌ها، روند اجرایی آن بررسی و نهایی شد و امسال وارد مرحله اجرایی این طرح‌ها خواهیم شد.

وی همچنین با اشاره به بومی‌سازی دانش فنی واحدهای ارتقای کیفی نفت کوره در کشور در سال ۱۴۰۲ تصریح کرده بود: در این بخش از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کردیم و برای نخستین بار در کشور، دانش فنی کیفی‌سازی نفت کوره بومی شد و هم‌اکنون در اولویت طرح‌های توسعه‌ای در ۹ پالایشگاه قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد