Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:02:14 GMT

جلوگیری از ورود ۶۰۰ خودرو به شهرستان خوانسار

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۳۱۲۵

جلوگیری از ورود ۶۰۰ خودرو به شهرستان خوانسار

امین قشلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح پایش سلامت در ایستگاه‌های ورودی به شهرستان خوانسار انجام می‌شود که در این طرح با آموزش و ارشاد مسافرین توانستیم از ورود ششصد خودرو به شهرستان جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: خودروهای مشکوکی که همکاری نداشتند و با دستور مقام محترم قضایی توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار بیان داشت: تعدادی از افراد مشکوک به بیماری کرونا با تب بالا نیز از ابتدای برپایی ایستگاه ها شناسایی و به بیمارستان انتقال و قرنطینه شده‌اند.

وی ضمن قدردانی از همکاری فرماندار، دادستان و نیروی انتظامی شهرستان خوانسار تأکید کرد: به خوانسار سفر نکنید، ورودی‌های خوانسار مسدود است و از حضور افراد غیر بومی و مشکوک به بیماری به شهرستان ممانعت می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان خودرو رئیس جمعیت هلال احمر نیروی انتظامی خوانسار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه لنده در حاشیه نصب تمثال شهدای شهرستان لنده گفت: برابر وعده‌ای که به مردم و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان لنده برای نصب تابلو تمثال شهدا داده بودیم این مهم امروز محقق شد. روح الله ویسی افزود: این تابلو‌ها از جنس فلز و کوره پخت هستند که در همه شرایط آب‌وهوای مختلف دوام خواهند داشت. وی ادامه داد: علاوه بر نصب تابلو شهدا در ورودی شهر موضوع تابلو‌های کوچک شهدا در بلوار‌ها نیز به همت کنگره شهدای استان آماده و به‌زودی در این بلوار‌ها نیز نصب می شود. ویسی گفت: همه اقدامات و جلسات کمیته‌های مختلف اجلاسیه شهدای شهرستان لنده و کنگره شهدای استان نیز در حال اجرا هستند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: برای نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهر ستاد کنگره شهدای استان، اداره برق، شهرداری و شورای اسلامی شهر، بنیادشهید و فرمانداری همکاری و همراهی لازم را داشتند که جای تشکر دارد. کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد مهرماه ۱۴۰۳ با حضور سران کشوری و لشکری در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی