Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره با هدف ترویج شعر و نثر طنز و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین دانشجویان برگزار می شود، گفت: چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" شامل بخش‌های شعر و نثر در موضوعات دانشجو و رویدادهای زندگی دانشجویی(خوابگاه، سلف غذاخوری، استاد، امتحانات، فضای دانشگاه، ازدواج وشهریه)، طنز سیاسی با محوریت دشمنان ایران و ایرانی(ترامپ، نتانیاهو، داعش) و طنز اجتماعی(طلاق، اعتیاد، اختلاس) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
کامران جعفری با بیان اینکه شرکت در هر ۲ بخش شعر و نثر برای متقاضیان بلامانع است و محدودیتی در تعداد و قالب آثار ارسالی وجود ندارد، افزود: شرکت کنندگان باید دانشجو باشند و یا حداکثر یک سال از تاریخ فارغ التحصیلی آنان گذشته باشد.  

 وی با بیان اینکه ناصر فیض، سعید بیابانکی و دکتر اسماعیل امینی اعضای هیات داوران چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" هستند، اظهار داشت: مضمون و محتوا، انسجام، بهره گیری از آرایه های ادبی، فصاحت و بلاغت و نوآوری و پرداختن به موضوعات روز از شاخص های ارزیابی آثار است.  
جعفری افزود: تعداد کلمات در بخش نثر، حداقل ۱۰۰ کلمه و حداکثر ۲۰۰۰ کلمه است. 

وی اظهار داشت: علاقهمندان‌ می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی patoghetanz@gmail.com یا ادمین کانال‌جشنواره به نشانی @patoghejahadi ارسال کنند.

جعفری افزود: آیین اختتامیه و معرفی آثار و نفرات برگزیده چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" اردیبهشت سال جاری برگزار می شود. 

رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: چهارمین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی «تلخند» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با همکاری حوزه هنری زنجان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، برگزار می شود. 

سال گذشته در سومین دوره جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند هزار و ۳۴۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. 

برچسب‌ها دانشجو زنجان جهاد دانشگاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو زنجان جهاد دانشگاهی دانشجو زنجان جهاد دانشگاهی جشنواره سراسری طنز دانشجویی چهارمین جشنواره سراسری جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» اعلام کرد جوایز این دوره از جشنواره مذکور به ۴ میلیون دینار عراق افزایش یافته است.

این جشنواره با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق و در دو بخش شعر فصیح و شعر شعبی برگزار می‌شود.

همچنین به بهترین شاعر در هر بخش دو میلیون دینار عراقی و دیپلم افتخار و در هر دو بخش به دو نفر به ترتیب مبلغ ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار دینار عراقی اهدا می‌شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه، داورانی از کشورهای عراق، عمان، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران به بررسی و داوری آثار ارسالی می‌پردازند.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ ماه مبارک رمضان به نشانی الکترونیکی daftaresher.h@gmali.com ارسال کنند.

متن کامل فراخوان از طریق این پیوند قابل مشاهده است.

کد خبر 6063347 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد