Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حیدری نجات در حاشیه بازدید از وضعیت اقدامات جمعیت هلال احمر در شهرستانهای سقز و بانه، در گفت و گو با خبرنگار مهر، با انتقاد از نحوه کنترل ورودی های شهر سقز، اظهار داشت: کنترل ورودی شهرهای این شهر بسیار ضعیف بوده و تردد خودروها در محورهای مختلف این شهر بسیار آسان صورت می گیرد.

وی افزود: از مسیر همدان – سنندج – سقز بازدید به عمل آمد که علیرغم تمام هشدارها در سقز بیماری کرونا جدی گرفته نشده و مردم در حالت عادی و بدون استفاده از وسایل بهداشتی در سطح معابر عمومی در تردد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان جونان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: با وجود به اینکه تمام هشدارهای بهداشتی به مردم داده شده است اما روز گذشته شاهد ترافیک سنگین در سطح خیابان های سقز بودیم و همین مسئله باعث می شود انتشار کرونا ویروس سرعت بیشتری بگیرد.

حیدری نجات یادآور شد: اگر اوضاع در سقز به همین منوال ادامه داشته باشد بدون شک در روزهای آینده شمار مبتلایان به کرونا ویروس در این شهر چندین برابر خواهد شد.

گفتنی است بر اساس آخرین آمار دانشگاه علئم پزکی کردستان تا ظهر دیروز ۲۹۷ نفر در کردستان به کرونا ویروس مبتلا شده بودند که ۱۰۶ مورد آن مربوط به شهرستان سقز بوده و همچنین از ۳۴ مورد فوتی در کردستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ۱۵ مورد آن در سقز اتفاق افتاده است.

کد خبر 4886346

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا شهرستان سقز ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی ضدعفونی نوروز بارش باران حوادث چهارشنبه سوری قزوین سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد

حسن پاکزاد شاعر آیینی زنجان سروده جدید خود را در خصوص مظلومیت مردم غزه تقدیم خبرگزاری تسنیم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حسن پاکزاد از شاعران جوان زنجان در خصوص مردم مظلوم غزه سروده جدیده‌ خود را تقدیم خبرگزاری تسنیم کرده است.

کلیپ زیر شعرخوانی شعر غزه توسط شاعر است که از منظرتان می‌گذرد. 

آتش در این میانه به دروازه می‌رسد

هرروز از تو یک‌ خبر تازه می‌رسد

حتی خبرنگاری از آن سوی مرزها

با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد

پرواز کن که زخمی تردید می‌شوی

این کوچه هم به جاده خمیازه می‌رسد 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • آب‌های کردستان، به کام دیگران
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان