Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس از توزیع۱۸۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده بمدت ۱۰روز جهت ضد عفونی معابر و اماکن عمومی توسط گروههای جهادی در سطح شهرستان بندرعباس خبر داد‌.

حسین درویشی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: طی ۱۰ روز اخیر روزانه ۱۸هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از سوی سپاه ناحیه بندرعباس در میان گروههای جهادی داوطلب برای ضدعفونی شهر توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ده‌ها گروه جهادی از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون به طور مستمر در حال تلاش برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در ادامه ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی بسیجیان در شهرستان بندرعباس در بحث تست غربالگری کرونا از مردم خواست جهت حفظ امنیت جان خود و دیگران از منازل خود بیرون نیایند و با حافظان سلامت جامعه نهایت همکاری را داشته‌ باسند.

سرهنگ درویشی گفت: سپاه ناحیه بندرعباس مکان توزیع مواد ضدعفونی کننده است و از نمایندگان گروههای جهادی می‌خواهیم با هماهنگی فرماندهان حوزه‌های مقاومت نسبت به تحویل مواد ضد عفونی کننده اقدام کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه کرونا هرمزگان بندرعباس سپاه ناحیه بندرعباس گروههای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و همچنین محل‌های دپو شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

سردار حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان شش میلیارد و ۴۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

فرمانده انتظامی استان مقابله با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی خصوصا در حوزه فراورده‌های نفتی را از جمله مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • کشف ۵ هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در مشهد
  • تحولات کنونی مطابق میل استکبار پیش نخواهد رفت
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر