Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از تهیه و توزیع بیش از 10 هزار عدد ماسک به صورت رایگان بین تاکسیرانان خبر داد.

سجاد سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره با اقدامات صورت‌گرفته در راستای مقابله با بیماری کرونا در ناوگان تاکسیرانی، اظهار داشت:  پیش از این ،ضد عفونی کردن  مستمرناوگان تاکسیرانی ،توزیع 4هزار بروشور اطلاع‌رسانی حاوی نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های مقابله با کرونا ویروس بین تاکسی‌داران شهر کرمانشاه به اجرا رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با اشاره به تاکیدات شهردار محترم کرمانشاه مبنی بر اقدامات پیشگیرانه در حوزه حمل ونقل عمومی ، افزود:  این تعداد ماسک با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و سازمان تاکسیرانی  به صورت رایگان بین رانندگان تاکسی توزیع شد.

سلیمانی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی در ضدعفونی و پاکسازی ناوگان تاکسیرانی، خاطرنشان کرد: به دنبال مجموعه عملیات سازمان تاکسیرانی در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، استقرار چندین  اکیپ ضدعفونی به صورت سیار، ایجاد تونل گندزدایی و ضدعفونی ناوگان تاکسیرانی در میدان آزادی با هدف حفظ سلامتی تاکسیرانان و مسافران صورت است.
 
 به گفته این مقام مسئول سازمان تاکسیرانى شهر  کرمانشاه با توجه به حساسیت موضوع همواره، آموزش و پیشگیرى از شیوع بیمارى کرونا را محوریت اقدامات خود قرار داده و از طریق مختلف نظیر، تبلیغات محیطى ، شبکه هاى اجتماعى، انواع رسانه هاى مکتوب، مجازى، شنیدارى و دیدارى به امر اطلاع رسانى مباحث آموزشى طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت پرداخته است .

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه رانندگان تاکسی مدیریت ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: پروانه فعالیت تاکسیرانانی که در کلاس‌های آموزشی شرکت نکنند، تمدید نمی‌شود.

محمدرضا وثوق‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از آموزش حدود هزار تاکسیران قزوینی طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: نزدیک به یک‌هزار تاکسیران در سال گذشته در دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان تاکسی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: به منظور ارتقای سطح مهارت و دانش تاکسیرانان در سال گذشته ۱۷ دوره آموزشی ویژه رانندگان تاکسی توسط واحد آموزش سازمان تاکسیرانی در سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به محتوای ارائه‌شده در این دوره‌های آموزشی گفت: در این دوره‌های آموزشی مطالب آموزشی سودمندی با موضوعاتی چون قوانین راهنمایی و رانندگی، اخلاق حرفه‌ای، چگونگی رانندگی، مشتری مداری، کسب رزق حلال و موضوع عفاف و حجاب توسط مدرسان دانشگاهی تبیین شد.

وثوق‌نیا ادامه داد: تاکسیرانی حرفه تخصصی است که به همین منظور سازمان تاکسیرانی برگزاری این گونه دوره‌های آموزشی را به طور جدی در دستور کار خود قرار دارد، به طوری که یکی از شرایط تمدید مجوز حضور در دوره‌های آموزشی است و پروانه فعالیت تاکسیرانانی که در این کلاس‌های آموزشی شرکت نکنند، تمدید نخواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: برگزاری این دوره‌های آموزشی در سال جدید یعنی سال ۱۴۰۳ هم به طور متناوب تا پایان سال ادامه خواهد یافت.‌

کد خبر 740001

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • ۴۲۶ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در رودان صورت گرفت
  • ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • معدوم سازی ۱۲۲ کیلو گرم مواد غذایی در سنندج
  • کمبودی در عرضه بلیت ناوگان اتوبوسی نداریم
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • پلمب ۱۱۰ تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در لرستان