Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابلاغ آغاز به کار ۲۶۲ نیروی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی و ۱۸۵ نفر از پذیرفته‌شدگان فراخوان شناسایی و به‌کارگیری نیرو به صورت شرکتی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،حمیدرضا اسلامی اظهار کرد: با توجه به ضرورت اعزام نیروهای تازه نفس به واحدهای درمانی به‌ویژه در رشته‌های پرستاری، بی‌هوشی و خدمات و با توجه به حساسیت شرایط پیش رو و از طرفی ضرورت انجام کامل فرایندهای اداری با پیگیری و هماهنگی مجدانه کارشناسان این حوزه، تیم کمیسیون طب کار از ۲۸ اسفند ماه در محل مرکز تخصصی طب کار سجاد مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: ابلاغ تعیین محل خدمت تمام افراد معرفی شده از طرف معاونت درمان جهت اشتغال صادر و نیروهای جدید در مراکز درمانی  شروع به‌کار کردند. وی تصریح کرد: همچنین با توجه به نیاز واحدهای بهداشتی و درمانی به اقلام بهداشتی همچون ماسک، پرسنل شاغل در این معاونت در کنار سایر همکاران دانشگاه، در شیفت‌های صبح و بعدازظهر، نسبت به بسته‌بندی و ارسال ماسک‌های استاندارد تهیه شده اقدام و این برنامه تا زمان رفع نیاز واحدها ادامه خواهد یافت. راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در مدت سه روز اسلامی با اشاره به نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد به آزمایشگاه مرجع تشخیص کرونا، بیان کرد: با اقدامی جهادی در مدت سه روز آزمایشگاه تشخیص ویروس کووید-۱۹ در بیمارستان امام رضا(ع) راه‌اندازی و تجهیز شد. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: همچنین به منظور جلوگیری از بروز اختلال در روند خدمات‌رسانی به‌ویژه در مراکز درمانی خط مقدم درمان ویروس کووید-۱۹، تاسیسات مراکز درمانی به ویژه بیمارستان‌های شریعتی،امام رضا(ع)، قائم(عج) و اکبر به طور مستمر بازدید می‌شود. وی با بیان اینکه به طور روزانه روند نگهداشت بیمارستان‌های درگیر مورد پیگیری قرار می‌گیرد گفت: در راستای توسعه خدمات‌رسانی بخش غیرفعال دیالیز در بیمارستان اکبر به عنوان بخش پشتیبان کرونا انتخاب و تجهیز شد. اسلامی اظهار کرد: در این مدت ۶ دستگاه آمبولانس که نیاز به تعمیرات داشتند بهسازی و تعمیر شد و در اختیار شبکه‌های بهداشتی و درمانی زیر پوشش قرار گرفت. منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
رامین نسیمی دوست تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • سی ام فروردین، روز آزمایشگاه
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • امروزه تشخیص طبی پیش شرط خدمات درمانی است
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان