Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل گمرک آستارا گفت: ۱۲۰ هزار و ۶۸ تن کالا در قالب ۲ هزار و ۱۵۸ واگن در سال قبل از بارانداز راه آهن این شهرستان مرزی خارج و ۲۲۷ هزار و ۱۵۸ تن کالا با سه هزار و ۶۳۲ واگن به آن وارد شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، رسول امیدی روز چهارشنبه اظهار کرد: ارزش کالاهای صادر شده در سال گذشته ۳۶ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۲۹۱ دلار و ارزش کالاهای وارد شده ۷۰ میلیون و ۶۰ هزار و ۶۰۵ دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کالاهای صادراتی را شامل لوازم خانگی، سرامیک، سیمان، میوه، سنگ و کلینکر و عمده کالاهای وارد شده را تخته ام دی اف و غلات اعلام کرد.

وی ادامه داد: گمرک بارانداز راه آهن آستارا از اوایل تیرماه سال ۹۷ فعال و در سال گذشته در بار انداز آن ۲۷ هزار و ۸۵۳ تن کالا توسط هزار و ۶۵۸ دستگاه کامیون حمل و نقل شده است.

مدیرکل گمرک آستارا اظهار کرد: با استقرار سازمان های خدمات رسان حوزه تجارت، صادرات، واردات و حمل و نقل در بارانداز راه آهن آستارا، تجارت بین المللی از مرز ریلی این شهرستان رونق بیشتر خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گمرگ راه آهن آستارا راه آهن تن کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۷ کشور جهان مقصد کالا‌های صادراتی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: این میزان صادرات از نظر ارزش ۱۲ و از نظر وزن ۲۰ درصد افزایش دارد که به ۸۷ کشور جهان صادر شده است.
غلامی افزود: عمده کالا‌های صادراتی استان شامل انواع هیدروکربن ها، سوخت جت، گاز مایع، بلور شیشه ای، عایق‌های رطوبتی و انوع کالا‌های تولیدی است که ۸۳ درصد صادرات به پنج کشور پاکستان، افغانستان، ترکیه، عراق و امارات صادر شده که کشور پاکستان با ۲۹ درصد بیشترین صادرات را داشته است.
اوگفت: همچنین در این مدت ۳۳۲ هزار تن کالا به ارزش حدود ۹۲۹ میلیون دلار از ۵۵ کشور جهان به استان وارد شده که این میزان واردات از نظر ارزش ۴۹ و از نظر وزن ۷۱ درصد رشد دارد.
مدیرکل گمرکات استان شمش آلومینیوم، انواع ماشین آلات خط تولید، انواع اسانس‌های خوراکی و بهداشتی و سایر کالا‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی را عمده‌ترین کالا‌های وارداتی به استان عنوان کرد که از ۵۵ کشور جهان به استان وارد شده است.
غلامی با بیان اینکه درآمد گمرکات استان سال گذشته ۳۶ هزار میلیارد ریال بوده که خوشبختانه از نظر ریالی نیز ۴۲ درصد رشد داشته است، افزود: در این مدت کالا‌های ترانزیتی به مقصد استان هم ۳۹۰ هزار تن بوده که در این زمینه نیز افزایش ۵۴ درصدی را شاهد بودیم.
او تراز تجاری استان در سال گذشته را مثبت اعلام کرد و گفت: پارسال ارزش صادرات کالا ۱۳۰ میلیون دلار و واردات ۳۷۰ میلیون دلار نسبت به سال ۱۴۰۱ بیشتر بو که این نشان از اهمیت به تولید در استان است.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۸۴ درصدی عبور کالا از مرز آستارا
  • افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه
  • یک‌ میلیون و ۸۹۴ هزار تن کالا از استان مرکزی صادر شد
  • ۸۷ کشور جهان مقصد کالا‌های صادراتی استان
  • کالاهای استان مرکزی به ۸۷ کشور جهان صادر شد
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی کرمانشاه
  • صادرات ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی کرمانشاه
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه های مرزی استان کرمانشاه