Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتلای میثم بائو به ویروس کرونا در صفحه AFC بازتاب داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته اعلام شد که میثم بائو بازیکن سابق باشگاه استقلال و پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده است. این بازیکن ۳۶ ساله قائمشهری دو هفته است با این بیماری مبارزه می‌کند و هم اکنون در ساری بستری است و تحت درمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در فضای مجازی اقدام به بازتاب ابتلای بازیکن ایرانی سرخابی‌ها به ویروس کرونا کرده است. بائو علاوه بر عضویت در تیم‌های استقلال و پرسپولیس سابقه بازی در تیم‌های الشعب امارات، راه آهن، ابومسلم، و نساجی را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میثم بائو ویروس کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا میثم بائو ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آرژانتینی به قتل رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جسد فلورنسیا گنازو ۳۰ ساله که در باشگاه آرژانتینی مندوزا بازی می‌کرد در آپارتمان مشترک خود و همسرش توسط پلیس پیدا شد. 
پلیس علت مرگ را ضربات متعدد و البته در نهایت خفگی اعلام کرده است.
پس از این حادثه، یادداشتی روی پنجره پیدا شد که باعث وحشت همسایه‌ها شد روی این یادداشت نوشته بود «با ۹۱۱ تماس بگیرید. بچه‌ها تنها هستند».
احتمال می‌رود قاتل این بازیکن فوتبال همسرش بوده است که البته ۵ ماه قبل از وی شکایت کرده بود چرا که همسرش او را به شدت کتک زده بود، اما گفته می‌شود این دو از هم جدا شده بودند.
باشگاه آرژانیتنی این بازیکن در بیانیه‌ای نوشت: او یکی از بازیکنان فوتبال ما بود که بار‌ها توسط همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود و بار‌ها او را در دادگاه محکوم کرده بود.

دیگر خبرها

  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • بازتاب عملیات وعده صادق در ترکیه
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • بازیکن آرژانتینی به قتل رسید
  • مهاجم بوشهری بهترین بازیکن لیگ روسیه شد
  • عدم تاثیر مصرف استامینوفن در بارداری بر خطر ابتلای کودک به اوتیسم
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال