Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@09:53:30 GMT

جایجایی دو مدیر ارشد وزارت جهاد کشاورزی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۳۸۴۸

جایجایی دو مدیر ارشد وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش  خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،در حکمی از سوی عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، سید محمد مجابی به عنوان عضو موظف هیات مدیره، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی منصوب شد.

 در بخشی از این حکم آمده است: به استناد صورتجلسه مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۸ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و نظر به تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی در بخش شیلات و از آنجایی که محور اصلی فعالیت های شرکت فوق مرتبط با تولید، پرورش، بسته بندی، صادرات و عرضه جهانی خاویار می باشد، به موجب این حکم به عنوان عضو موظف هیات مدیره، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت مذکور برای مدت ۲ سال منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهتمام و بررسی جدی به ضرورت به منظور فعالیت های اجرایی موجود در کل مراحل رشد (پرورش، صید، فرآوری، فروش) و صادرات خاویار، تدوین برنامه متناسب با اصل کاهش مداخلات دولت و انجام اصلاحات اداری و حذف فعالیت های غیرضرور دولت و تحقق شعار سال ۱۳۹۹ (جهش تولید) در راستای فعالیت های شرکت، ساماندهی و افزایش بهره وری و استفاده بهینه از امکانات و منابع شرکت های زیرمجموعه، ایجاد تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و تشکل های غیر دولتی فعال در بخش کشاورزی و همچنین نظارت دقیق بر شرکت های زیر محموعه، مورد انتظار و تاکید می باشد

در حکمی دیگر از سوی عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، اسدالله معینی به عنوان به عنوان عضو موظف هیات مدیره و مدیرعامل موسسه جهاد استقلال منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: به استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۸ موسسه جهاد استقلال و به موجب این حکم جنابعالی به مدت ۲ سال به عنوان عضو موظف هیات مدیره و مدیرعامل موسسه مذکور منصوب می شوید.

در ادامه این حکم، اهتمام به تقویت انضباط، وجدان کاری، خودباوری و ترویج روحیه کار جمعی، ابتکار، درستکاری و پرهیز از اسراف؛ تدوین برنامه استراتژیک به عنوان محور اصلی در راستای برون رفت از وضعیت فعلی؛ اجرای برنامه های عملیاتی لازم جهت ارتقاء کمی و کیفی فعالیت ها و بهبود وضع موجود کلیه شرکت های وابسته؛ استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه ها و منطقی نمودن نیروی انسانی موسسه و شرکت‌های تابعه متناسب با فعالیت ها و جلوگیری از فعالیت‌های موازی؛ حمایت و ایجاد فضای مناسب برای بهره گیری از خدمات کلیه کارکنان و نیروهای متخصص و متعهد؛ ارتقاء سطح بهره وری و خروج شرکت ها از وضعیت موجود و محول کردن اموری که توسط بخش خصوصی قابل انجام است؛ بررسی و تدوین وضعیت ساختاری فعالیت ها، نیروی انسانی، مالی و مشکلات موسسه و شرکت‌های تابعه و ارائه پیشنهادات جهت برون رفت از وضعیت موجود با نظرخواهی هیئت مدیره از جمله اولویت های این موسسه اغلام شده است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در احکامی جداگانه و به استناد صورتجلسه مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۸ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی، آقایان سیدعلی اکبر میرلوحی و سید علی محققی را به عنوان عضو موظف هیات مدیره شرکت مذکور برای مدت ۲ سال منصوب کرد.

همچنین، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای خطاب به مهندس عباس رجایی مدیرعامل سابق شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی، از زحمات وی قدردانی کرد. در بخشی از این نامه آمده است: اینک که پس از ۳۵ سال خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور ثمربخش و تاثیرگذار در بخش کشاورزی و سه دوره نمایندگی و ریاست کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اید، وظیفه خود می دانم به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از زحمات و خدمات صادقانه جنابعالی در پیشبرد اهداف و برنامه های کشاورزی و به ویژه تلاش های شما در مدت زمان تصدی مدیرعاملی و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی، تقدیر و تشکر نمایم.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1369192

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی عنوان عضو موظف هیات مدیره سرپرست وزارت جهاد کشاورزی هیات مدیره شرکت فعالیت ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی گراش گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی خسارت به مزارع، ابنیه و زیرساخت‌های کشاورزی  را گراش در سیل و طوفان اخیر، بیش از ۲۶۶ میلیارد تومان  برآورد‌ کرده اند.
حسن مرادی افزود: خوابیدگی مزارع گندم، آب گرفتگی مزارع صیفی‌جات، تخریب جاده‌های بین مزارع، خسارت به گرده افشانی نخلستان‌ها و افتادن نخل‌ها از آسیب‌های وارده به کشاورزان گراشی است.
وی بیان کرد: امسال بیشتر مزارع گندم شهرستان گراش به صورت کشت قراردادی بوده است و مزارع بیمه شده‌اند و هزینه‌ی بیمه موقع برداشت محصول از کشاورزان گرفته می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی گراش از کشاورزان خواست برای جمع بندی میزان خسارات وارد شده به شهرستان، با کارشناس‌های جهاد کشاورزی همکاری و محصولاتی که شامل بیمه است را به دفاتر صندوق بیمه اعلام کنند.
شهرستان گراش در جنوب فارس و در فاصله ۳۵۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد