Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@20:54:22 GMT

اقدام ضد کرونایی حزب‌الله در لبنان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۴۰۰۰

خرداد: حزب‌الله لبنان اقدام به اعزام پزشکان و برپایی بیمارستان به منظور مقابله با کرونا در لبنان کرد.
به گزارش خرداد ، ایسنا به نقل از رویترز، حزب الله لبنان حدود ۲۵ هزار نیروی متخصص خود از جمله پزشکان و بهیاران بیمارستانی را در لبنان مستقر و آماده ارائه‌ خدمات بهداشتی درمانی به منظور کمک به مقابله با گسترش ویروس کرونا در لبنان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لبنان تاکنون ۳۳۳ مورد ابتلا به کروناویروس و ۶ مورد فوت را به ثبت رسانده است. دولت لبنان که با پشتوانه حزب‌الله و متحدانش تشکیل شده است، وضعیت‌فوق العاده بهداشت در این کشور اعلام کرده است.
سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی نیروهای مقاومت شیعه گفت که حزب الله ۱۵۰۰  پزشک، ۳۰۰۰ پرستار و پیراپزشک و ۲۰ هزار نیروی فعال دیگر را در لبنان مستقر کرده است.
وی همچنین گفت: «پزشکان مقاومت اسلامی خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا را تشکیل می‌دهند.»
صفی‌الدین افزود که مدیریت یک بحران با مدیریت جنگ تفاوت چندانی ندارد.
وی گفت که تمام اقدامات ما با پروتکل‌های سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مطابقت دارد.
حزب‌الله ۱۲۰۰ نفر را که از ایران بازگشته بودند را از جمله زائران و ۲۲۰ طلبه که در قم تحصیل کرده بودند، تحت نظارت و مراقبت گرفته بوده است. برچسب ها: حزب‌الله ، لبنان

منبع: خرداد

کلیدواژه: حزب الله لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه ومقاومت فلسطین، مبارزان ما صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه المالکیه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

روز گذشته نیز جنبش حزب‌الله لبنان از حمله به پایگاه نظامی برکه ریشا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که رزمندگان آن محل استقرار نظامیان صهیونیست در اطراف این پایگاه را با راکت هدف قرار دادند. همچنین المیادین گزارش داد که رزمندگان حزب‌الله یکی از مواضع صهیونیست‌ها در اصبع الجلیل را هدف قرار دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از گروه‌های مقاومت و کاهش فشار بر آنها در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که با گذشت بیش از ۶ ماه از جنگ علیه نوار غزه، ۴۰ درصد از ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی که به مناطق دیگری انتقال داده شدند، از ترس حملات حزب الله به بازگشت به این مناطق فکر نمی‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قانون شکنی برخی از پزشکان در دریافت زیر میزی
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد