Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوایی گفت: قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در منطقه سر پل محمد حسن خان بابل به همت کانون فرهنگی هنری علویون و پایگاه مقاومت بسیج محل در حال فعالیت است.

«علی نوایی»، امروز (پنجشنبه ۷ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در منطقه سر پل محمد حسن خان بابل از ابتدای اطلاع رسانی درباره این مهمان ناخوانده، تشکیل شد و در حال فعالیت و ارائه خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علویون مسجد جامع صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) منطقه سر پل محمد حسن خان بابل افزود: این قرارگاه به همت این کانون و پایگاه مقاومت بسیج محل، تشکیل شد و به ۱۲ هزار نفر جمعیت در سرپل محمد حسن خان، خدمات رسانی های مختلف می کند.

 

وی اظهار کرد: تولید چهار هزار ماسک، تهیه و توزیع ۵۰۰ دستکش، سمپاشی منطقه در سه مرحله تاکنون از جمله فعالیت های این کانون و قرارگاه جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا به شمار می آیند.

 

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه مقابله با ویروس کرونا علی نوایی دستکش ماسک محمد حسن خان بابل مقابله با ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر

فرماندهی امنیت سایبری سپاه با صدور پیامی اعلام کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل آن را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

به گزارش مشرق، فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی اعلام کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل آن را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

اطلاعیه فرماندهی امنیت سایبری سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

https://gerdab.ir/fa/forms/۸

لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد