Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@23:41:02 GMT

مرکز اسکی ساکلیکنت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۴۱۹۱

 

مرکز اسکی ساکلیکنت در ضلع شمالی Bakırlıdağ واقع شده است. مرکز اسکی از لحاظ جغرافیایی بخشی از کوههای توروس است. مرکز اسکی ساکلیکنت آنتالیا منطقه جدیدی است که می توانید با آن از طریق دریا یا ماشین و همچنین تله کابین از سطح دریا برسید. این سفر نوید بخش باشکوهی از کوههای توروس و منظره خلیج در تور آنتالیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز اسکی ساکلیکنت نزدیکترین پیست اسکی موجود در دریای مدیترانه و به معنای واقعی کلمه به استوا در نظر گرفته شده است. تقریباً 120 روز در دسترس بودن اسکی بین اواسط دسامبر و اواسط آوریل است. دمای مرکز اسکی Saklıkent در طی روز به ندرت زیر 5 درجه سلسیوس قرار می گیرد و در این بازه زمانی متوسط ​​روز آفتابی بین 70-80 روز در سال است که به دلیل آب و هوای کمربند مدیترانه واقعاً رضایت بخش است. در مرکز اسکی ساکلیکنت متوسط ​​ضخامت برف بین 100-230cm و گاهی اوقات تا اوج تا 5 متر می رسد.

اسکان در مرکز اسکی ساکلیکنت:

در مرکز اسکی ساکلیکنت ، اجاره تجهیزات اسکی و اسنوبورد به تنهایی گزینه چندانی نیست. مدرسه اسکی کلاس های اسکی و اسنوبورد را ارائه می دهد. 200 مهمانخانه رستوران الج ، 300 نفر ظرفیت پانوراما کافه تریا در طول فعالیت های اسکی خود به میهمانان و اسکی بازان خدمت می کنند. یک هتل با ظرفیت 40 تختخواب و پرسنل دوستانه می توانند در خدمت شما باشند.علاوه بر این ، مرکز اسکی ساکلیکنت هتل جدیدی را شامل می شود که در مجموع دارای 240 تختخواب ، استخر سرپوشیده ، حمام ترک ، سونا ، مرکز سلامتی ، دیسکو و سالن اجتماعات ظرفیت 200 نفر است. در فصول زمستان هتل با ظرفیت متوسطی میزبان دوستداران اسکی و طرفداران طبیعت است.اتومبیل خود را امروز با skiingturkey.com اجاره کنید.در مرکز اسکی ساکلیکنت ، رصدخانه Tübitak در بالای کوه که تقریباً صفر آلودگی دیده می شود ، تنها 150 متر با کافه تریا پانوراما فاصله دارد. تلسکوپ روسی وجود دارد که برخی از نمایش ها باعث جذب نجوم و طرفداران فضا در طول تابستان نیز می شود. طبیعت ساکلیکنت همچنین برای ورزش های طبیعت مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری در تپه ، اسب سواری ، شکار ، فوتبال ، پیاده روی ، پیاده روی و پناهگاه های کوهستانی برای sweltering مردم آنتالیا در هوای گرم تابستان ایده آل است.

مرکز اسکی ساکلیکنت در مرز جنگلی که در مرکز جنگل اسکی ساکلیکنت واقع شده است ، دارای مسیرهایی است که فرصت شغلی اسکی را به افرادی که تازه شروع به اسکی یا اسنوبرد یا حرفه ای ها می کنند ، می دهد.در اسکی مرکز Saklıkent یک صندلی آسانسور به طول 1400 متر ، 2 دستگاه تلسکی ، 1 دستگاه آسانسور کودک و لوله برفی مخصوص به طرفداران اسکی خدمات می دهد. همچنین کافه تریا پانوراما در ارتفاع 2400 متری در مرکز اسکی ساکلکنت قرار دارد.

حمل و نقل:

برای رسیدن به مرکز اسکی ساکلیکنت در ارتفاع 1850-2547m می توان در یک ساعت (37 کیلومتری) از سواحل گرم آنتالیا با عبور از طناب های نارنجی و انار دسترسی پیدا کرد و اتومبیل خود را از سایت کرایه ماشین با آدرس انترنتی skiingturkey.com اجاره کنید.می توانید تعطیلات بهاری خود را به تعطیلات زمستانی تبدیل کنید.هنگام رانندگی مراقب باشید. شما باید در هنگام مشاهده منظره باشکوه از غنای طبیعت خلیج آنتالیا و کوه توروس به جاده توجه بیشتری کنید. رشته کوه های که در منطقه مدیترانه ترکیه اسن و تقریباً 560 کیلومتر طول دارد و به موازات سواحل و مرز جنوبی فلات آناتولی کشیده شده است.

یادآور میشوم دره و تنگه ساکلیکنت نیز نزدیک این پیست است. دره ساکلیکنت آنتالیا به طول 17 کیلومتر و ارتفاع متوسط 7 کیلومتر است و شما میتوانید در تور ارزان آنتالیا از این مکان در جاده کالکان بازدید کنید.و با توجه به کوتاه بودن فصل اسکی در آنتالیا بهتر است از این زیبایی در سفر خود به آنتالیا حتما استفاده کنید.

منبع: تور لحظه آخری

 

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تور آنتالیا تور لحظه آخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر  مبنی بر گم شدن فردی در کوهستان های آخ تنگ خسروشیرین، تیم پایگاه کلوان با آمبولانس به منطقه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: نجاتگران با تلاش چهار ساعته ، پس از دریافت اطلاعات از همراهان فرد و ۲ ساعت کوهپیمایی،  فرد گمشده  راکه مردی ۵۲ ساله بود،  پیدا و وی را به کوهپایه کوه منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • تامین ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار ارز در مرکز مبادله 
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • تعطیل شدن یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان رشت
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • بازگشایی محور گشت - سراوان