Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش النشره، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اراضی اشغالی به ۲ هزار و ۳۶۹ نفر افزایش یافته است.

همچنین تعداد کسانی که بر اثر ابتلاء به این ویروس در اراضی اشغالی جان داده اند به ۵ نفر رسیده است.

لازم به ذکر است که پیش از این نفتالی بنت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که طی ۱۰ روز طوفان کرونا، اراضی اشغالی را در می‌نوردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد زیادی در جریان این طوفان کرونایی از بین می‌روند.

بنت تاکید کرد: تعداد دستگاه‌های تنفسی در حال حاضر به سه هزار عدد می‌رسد و تلاش داریم در سایه عملیات محرمانه موساد این تعداد را به ۱۰ هزار عدد برسانیم.

310 310

کد خبر 1369221

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران

سخنگوی بیمارستان «سوروکا» در فلسطین اشغالی اعلام کرد در حمله ایران به مناطق جنوبی ۱۲ مجروح به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گزارش العالم، یک مقام نظامی آمریکا نیز به شبکه «الجزیره» گفت در حال ارزیابی اولیه خسارات وارده به اسرائیل در حمله ایران هستیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • ناگفته های اسرائیل درباره عملیات «وعده صادق»
  • آنچه اسرائیل در مورد «وعده صادق» نمی‌گوید
  • شلیک ۱۰۰ موشک توسط حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • جبهه مردمی فلسطین: حملات ایران تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی است
  • آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
  • شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • «تنبیه متجاوز» آغاز شد/ ده‌ها فروند پهپاد در مسیر اسرائیل/اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران پیرامون حمله اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی
  • گمانه‌زنی درباره حمله ایران به اراضی اشغالی
  • تلویزیون رژیم اسرائیل: ما را زدند